Misiunea Socială „DIACONIA” anunță concurs pentru ocuparea funcției de office manager.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare;
- cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
- limba română-scris/vorbit fluent, limba engleză constituie un avantaj;
- abilități de comunicare și lucru în echipă;
- persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
- disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
- disponibilitate de muncă full-time;
- experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.
Responsabilități de bază:
- gestionarea documentelor;
- recepționarea apelurilor telefonice;
- menținerea corespondenței prin e-mail;
- evidența corespondenței;
- întocmirea proceselor verbale;
- îndeplinirea altor sarcini de serviciu.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md. La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.
No Comment