5 supermarkete de peste hotare ce oferă livrarea la comandarea produselor dorite


Informează-te despre aceste 5 supermarkete online care oferă livrarea împreună cu calitatea alimentelor lor.

Din cauza situației actuale din țară, care a devenit o problemă majoră pentru noi toți,;suntem nevoiți să ne petrecem zilele închiși în casă. În ultima perioadă mulți oameni au înâmpinat probeleme ce țin de cumpărăturile alimentare, care necesită atât timp cât și o anumită expunere în  public.

Desigur că suntem în secolul 21, iar start-upurile au găsit o modalitate mult mai avantajoasă cât și accesibilă cetățenilor care sunt în căutarea unor noi soluții; iar aceasta ar fi livrarea la domiciliu. Datorită acesteia nu doar că o să vă aflați în siguranță la domiciliu, dar și o să fiți mai siguri în produsele procurate.

În multe țări europene, din Suedia până în Spania, start-upurile de supermarketuri online câștigă popularitate conectând clienții cu furnizorii locali și lanțurile de supermarketuri; oferind în acest mod o experiență alimentară sigură și convenabilă.

Iată 10 startup-uri în plină dezvoltare; care diferă în funcție de tipul produselor, tehnologie, termeni de livrare și locație.

Buymie

Fondată în 2015, această companie irlandeză de start-up susține că este o primă platformă mobilă de livrare a produselor alimentare acasă, oferind astfell consumatorilor o gamă largă de produse alimentare cât și obiecte de uz casnic. Livrarea se poate face la momentul alegerii clientului; cu o oră până la 7 zile înainte. În aprilie 2020, Buymie a strâns 2,2 milioane de euro capital pentru a-și extinde serviciile prin infrastructura de retail existentă în fiecare oraș major irlandez. În prezent, aceasta operează în Dublin, Kildare și Wicklow; startup-ul confruntându-se cu o creștere de 300% a activității sale.

Crisp

Crisp este un supermarket – aplicație din Amsterdam, Țările de Jos, fondat pentru oferirea consumatorilor produse de sezon locale, abordând în același timp conștientizarea cu privire la originea alimentelor și impactul său ecologic. Aplicația oferă livrare a doua zi, lucrând șase zile pe săptămână în Țările de Jos și se concentrează pe mâncare de calitate de la peste 200 de furnizori locali de alimente proaspete. De la lansarea sa în 2018, Crisp a strâns un capital de 3 milioane de euro, completat cu alte 5 milioane de euro în vara anului 2019.

Grocemania

Grocemania este un magazin online care se ocupă cu  livrarea de produse alimentare la domiciliu. Lansată în 2017 la Londra, și-a extins recent serviciile. Grocemania le permite oamenilor să primească alimente livrate la ușa lor; în aceeași zi în care au comandat. În timp ce marile lanțuri de supermarketuri sunt copleșite de cerere; startup-ul oferă o soluție eficientă în timp și locală. Conectând consumatorii cu supermarketurile mici și magazinele convenabile la magazinele de colț și la magazinele independente, Grocemania este în curs de extindere spre Newcastle, Birmingham și Manchester până în iulie 2020.

LolaMarket

Lola Market este o platformă online spaniolă,  care oferă achiziția online de produse alimentare pe piețele tradiționale, supermarketurile și magazinele de cartier. Lola Market oferă un cost de transport fix; indiferent de mărimea comenzii, livrarea fiind disponibilă într-o oră sau în aceeași zi. Tot ce trebuie să faceți este să introduceți codul poștal și termenul de livrare. Serviciul este disponibil în prezent în 11 orașe spaniole; inclusiv Alicante, Barcelona, ​​Bilbao, Coruña, Madrid, Málaga, Murcia, Pamplona, ​​Sevilla, Valencia și Zarago.

Picnic

Picnic este compania olandeză cu o creștere rapidă din Amsterdam care a creat o aplicație comandarea alimentelor la domiciliu; încadrându-se în același timp într-un preț mic. Aplicația primește toate comenzile de la utilizatori pentru livrarea de a doua zi prin platforma sa; și le trimite către brutarii, fructele și alte furnizori. Livrează comenzi (gratuit de la 35 €) folosind vehiculele iconice picnic-roșu-alb. Fondată în 2015, Picnic a strâns 100 de milioane de euro în 2017, cu o valoare de 250 de milioane de euro în 2019; pentru a construi un centru de distribuție robotizat.

Reporter Youth.md: Evelina Ciutac

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Sondaj online pentru tinerii cu vârsta între 14 și 35 de ani din Chișinău
Next Dezbatere online pe subiectul: Educație în vremea pandemiei
Daniela Panico
About the author

Daniela Panico

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

10 − two =