Compania itaxi.md este în căutarea Asistentului/Asistentei a Managerei Generale. Obiectivele de bază a funcției sunt: oferirea suportului în activitățile managerei și în procesul de administrare a afacerii.
Responsabilități:
- preluarea și transmiterea corespondenței din partea diferitelor entități (parteneri, clienți, angajați) și redactarea corespondenței către aceștia;
- elaborarea programului de întâlniri ale Managerei Generale, stabilirea întâlnirilor și redactarea documentelor pentru o bună desfășurare a întâlnirilor;
- asigurarea condițiilor optime pentru desfășurarea activităților în locația respectivă;
- rezolvarea în timp a problemelor administrative neprevăzute;
- administrarea documentației companiei;
- comunicarea managerei direct, problemele apărute ce depășesc nivelul decizional;
- efectuarea traducerilor a documentelor uzuale, atunci când este necesar;
- asigurarea unei bune activități a angajațiilor în oficiu;
Experiență necesară:
- cunoștințe IT (MS Office, MS Excel) la nivel avansat;
- cunoașterea limbilor române, ruse și engleze
- studii superioare.
Profil:
- abilități de comunicare la nivel ridicat, atât scris cât și verbal;
- capacitate de organizare a activităților și ordonare a locului de muncă;
- rezistență la stres și abilitatea de a lucra în termeni restrânși;
- orientare către eficiență, inițiativă;
- abilități de relaționare inter-umane;
- experiența în domeniu similar va constitui un avantaj.
Dacă dorești detalii suplimentare sau ești interesat de ofertă, scrie în privat persoanei responsabile aici.
No Comment