Centrul Național de Mediu angajează Manager/ă de oficiu și logistică


Manager/ă de oficiu și logistică este responsabil/ă pentru asigurarea unui management eficient al oficiului organizației pe parcursul activității proiectelor Centrului Național de Mediu, al proceselor și sarcinilor administrative pentru a facilita buna funcționare a organizației în conformitate cu regulile și reglementările donatorilor, dar și a politicilor interne.

Managerul/managera de oficiu și logistică va crea și menține un mediu de lucru profesionist, va asigura un nivel ridicat de eficacitate organizațională, comunicare și siguranță.

Sarcini și Responsabilități:

  • Managementul sarcinilor de birou, organizarea bunei desfășurări a activităților programate, planificarea și evidența activităților, completarea rapoartelor de activitate;
  • Organizarea întâlnirilor, evenimentelor (inclusiv on-line), și altor activități logistice pentru vizitatori, invitați, delegații și parteneri, identificarea participanților la evenimente;
  • Organizarea oficiului, gestionarea bugetelor și planurilor de achiziții administrative (rechizite de birou, echipamente IT, etc);
  • Centralizarea informațiilor legate de evenimentele trecute organizate de asociație și parteneri;
  • Gestionarea contractelor și negocierea de preț cu furnizorii de servicii de birou, asigurând legătura cu prestatorii de servicii, inclusiv cu serviciile de curățenie, catering și securitate;
  • Gestionarea și menținerea calendarului oficiului privind întâlnirile, concediile de vacanță și medicale, etc;
  • Supravegherea condițiilor adecvate de utilizare a echipamentelor de birou și coordonarea proceselor de reparație, fixare, cu prestatorii de servicii;
  • Gestionarea corespondenței de intrare și ieșire, documentarea și distribuirea politicilor administrative;
  • Menținerea și gestionarea politicilor interne;
  • Implicare în elaborare proiecte;
  • Implicare în implementarea proiectelor de mediu (organizarea activităților din proiectele în curs de implementare, raportare);
  • Organizare și participare în evenimente în afara proiectelor la necesitate (seminare, ședințe, evenimente open air, campanii de plantare, salubrizare, etc.): de la concept până la executare:
  • Comunicare cu grupurile țintă și partenerii organizației pentru realizarea activităților:
  • Oferirea sprijinului în timpul absenței Managerilor de program.

Cerințe față de candidat/ă:

  • Studii în Management, Mediu, Economie, Finanțe, Contabilitate, Științe Sociale, Administrare Publică sau alt domeniu relevant;
  • Experiență de lucru de minim 2 ani, experiența de lucru în organizațiile societății civile constituie un avantaj;
  • Cunoștințe în domeniul protecției mediului din Republica Moldova și din alte state (constituie un avantaj);
  • Experiență în managementul documentelor și organizarea operațiunilor de birou;
  • Experiență în contabilitate și înțelegere a procedurilor de achiziție;
  • Cunoașterea instrumentelor digitale precum PC Office (Word, Excel, Outlook);
  • Experiență în coordonarea aranjamentelor de călătorie și suport logistic;
  • Cunoașterea foarte bună a limbilor română și engleză, vorbit, citit și scris. Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de bază despre Codul Muncii al Republicii Moldova, Abilități de organizare și planificare;
  • Abilități de luare a deciziilor în situații mai dificile, de a veni cu inițiativă și a găsi soluții;
  • Bună înțelegere a proceselor, politicilor și procedurilor necesare pentru sprijinirea unei organizații;
  • Abilitatea de a lucra independent, precum și în colaborare în echipă.

Doritorii sunt rugați să expedieze la adresa electronica [email protected], indicând în linia de subiect: „Aplicare – Manager oficiu”, următoarele documente în limbile română sau engleză:

  • CV- format Europass, actualizat;
  • Scrisoare de motivare;
  • Două referințe – se va indica numele persoanei, organizația/instituția și datele de contact (foști/actuali angajatori, mentori sau profesori care pot oferi recomandări în susținerea candidatului).

Termenul-limită pentru expedierea dosarului: 10 august 2022.

Doar persoanele pre-selectate vor fi invitate la interviu.

Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Participă la un Webinar privind comunicarea etică cu refugiații
Next Job full-time: Educator la Centrul de Caritate pentru Refugiați
Ecaterina Braguță
About the author

Ecaterina Braguță

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × three =