Participă la două webinare și cunoaște ultimele rezultate ale Studiului Internațional de Predare și Învățare (TALIS). În cadrul acestora, vor fi abordate noi perspective asupra profesionalismului profesorilor. Nu rata ocazia de a te înscrie!
Competența necesară pentru a fi profesor este complexă și largă – este motivul pentru care ne referim la predare ca „profesie” și nu doar „loc de muncă”. Dar profesorii simt că sunt tratați ca adevărați profesioniști, atât de societate, cât și de sistemele școlare pentru care lucrează? Condițiile lor de muncă sunt favorabile ideii de „profesionalism”? Toate acestea și multe altele vor fi abordate în ultimele rezultate ale Studiului Internațional de Predare și Învățare (TALIS).
Alăturați-vă lui Andreas Schleicher, directorul Direcției Educație și Aptitudini OCDE, pentru două webinare despre rezultatele TALIS și ce înseamnă pentru profesia de profesor:
- Noi perspective asupra profesionalismului profesorului și managerului școlar: La ce să vă așteptați de la ultimele rezultate TALIS 2018?
Miercuri, 11 martie, ora 17:00 CET
- Cum putem înțelege mai bine profesorii ca forță de muncă profesională? Date noi de la TALIS 2018.
Luni 23 martie, ora 17:00 CET
Înregistrează-te la webinar pe 11 martie.
Înregistrează-te la webinar pe 23 martie.
Dacă aveți întrebări înainte sau în timpul webinarului, vă rugăm să le trimiteți prin acest e-mail: edu.contact@oecd.org și prin twitter.
Descoperă mai multe oportunități de dezvoltare profesională, alături de youth.md!
No Comment