[Movie Review] How to get away with murder

movie review

How to Get Away With Murder este un serial de televiziune legal american care a avut premiera pe ABC pe 25 septembrie 2014 și s-a încheiat pe 14 mai 2020. Seria a fost creată de Peter Nowalk și produsă de Shonda Rhimes și ABC Studios. Seria a fost difuzată pe ABC ca parte a unei nopți de programare, toate sub compania de producție Rhonda’s Shondaland.

Viola Davis joacă rolul lui Annalize Keating, profesor de drept la o prestigioasă universitate din Philadelphia. Aceasta, împreună cu cinci dintre studenții ei, se leagă într-un complot de crimă. Seria a prezentat o distribuție de ansamblu cu Alfred Enoch, Jack Falahee, Aja Naomi King, Matt McGorry și Karla Souza în calitate de studenți ai lui Keating, Charlie Weber și Liza Weil în calitate de angajați ai ei, și Billy Brown în calitate de detectiv la Departamentul de Poliție din Philadelphia. Începând cu cel de-al treilea sezon, Conrad Ricamora a fost promovat în distribuția principală. Acest lucru a avut loc după ce s-a repetat puternic în primele două sezoane.

Pentru interpretarea ei, Davis a primit aprecieri critice:

A devenit prima femeie de culoare care a câștigat Premiul Emmy Primetime pentru actrița principală remarcabilă într-un serial dramatic. A câștigat, de asemenea, două Screen Actors Guild Awards pentru interpretarea remarcabilă a unei actrițe feminine într-un serial dramatic. A fost desemnată și cu premiul Image pentru actrița remarcabilă într-o dramă serie. Davis a primit, nominalizări de la Premiile Globul de Aur pentru cea mai bună actriță dintr-un serial de televiziune. Totodată, Premiile Critics ‘Choice pentru cea mai bună actriță dintr-un serial de teatru și Asociația Criticii de televiziune la Premiile TCA pentru realizarea individuală în dramă.

Alți membri ai distribuției au primit, de asemenea, recunoaștere pentru performanțele lor. Enoch și King au primit nominalizări de la NAACP Image Awards pentru actor în rol secundar remarcabil într-un serial dramatic și actriță secundară remarcabilă într-un serial dramatic la ceremonia de acordare a NAACP Image Awards 2014. Seria a primit, de asemenea, un premiu GLAAD Media pentru seriile dramatice remarcabile.

Sper că acest articol te-a interesat și vei dori să arunci o privire peste How to get away with murder! Pentru mai multă informație poți vizita site-ul nostru la  www.youth.md.

Nu ezita să ne urmărești și pe paginile noastre de Facebook, Instagram și Telegram pentru a fi la curent cu toate oportunitățile pentru tine!

Reporter Youth.md: Sîrbu Bianca