JOB//Oficiul central al Acvilei Grup este în căutarea unui Office Manager

office manager, acvila grup, oferta de angajare

Oficiul central al Acvilei Grup este în căutarea unui Office Manager.

Responsabilităţi:

  • recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
  • gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
  • întocmirea și redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
  • oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la produsele firmei;
  • aprovizionarea oficiului cu birotică și alte necesare;
  • gestionarea rezervărilor pentru biletele de avion și cazări la hotel;
  • deservirea oaspeților, delegațiilor și conducătorilor la oficiu (apă, ceai, cafea);

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • persoana responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă;
  • cunoaşterea limbilor: română, rusă;
  • cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris;
  • cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
  • abilităţi de coordonare, planificare şi organizare.

Se oferă:

  • salariu atractiv;
  • pachet social;
  • condiții bune de muncă într-un colectiv tânăr cu atmosferă prietenoasă;
  • orar de muncă 8:30 la 17:30 de Luni până Vineri.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md  cu menționarea postului pentru care participă.

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Participă la prima conferință de post-producție și află de la profesioniști detalii din culise
Next Înregistrează-te și beneficiază de transmisiune directă la HR Conference
Youth.md
About the author

Youth.md

1 Comment

  1. […] Заинтересовался? Подробности смотри здесь […]

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

2 × 1 =