JOB//CNPAC angajează office manager

cnpac, oferta de angajare, office manager

Centrul Naţional de Prevenire a Abuzului faţă de Copii (CNPAC) este o organizaţie neguvernamentală din Republica Moldova, activă din anul 1997. Misiunea CNPAC este de a contribui la diminuarea incidenței și a consecințelor violenței față de copii prin activități de prevenire, pledoarie, dezvoltare de capacități și servicii specializate.: http://cnpac.org.md

Responsabilități:

  • Sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele organizaţiei;
  • Atribuții de secretariat (redistribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, emailuri), menținerea evidenței documentelor interne și arhivarea electronică a acestora;
  • Menținerea în ordine a documentelor de personal (documentaţia la angajare şi la eliberare a personalului, concedii, polițe medicale, tabele de pontaj, cărți de muncă etc.);
  • Traducerea diferitelor documente și contracte, elaborarea de rapoarte specifice și gestionarea bazelor de date și a arhivelor;
  • Organizarea spațiului de lucru, asigurarea oficiului cu birotică, controlul curățeniei în oficiu;
  • Menținerea legăturii dintre organizaţie și companiile ce oferă servicii (întocmirea, urmărirea și verificarea facturilor către furnizorii de servicii);
  • Administrarea echipamentelor de birou şi organizarea mentenanţei pentru acestea;
  • Pronosticul achiziţiilor de diverse materiale;
  • Aranjamente de ordin logistic pentru şedinţe şi întâlniri;
  • Alte responsabilități necesare pentru buna desfășurare a activității organizaţiei.

Cerinţele postului:

  • Studii superioare;
  • Experienţă de minimum 2 ani în calitate de secretar/asistent administrativ;
  • Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în română. Cunoaşterea limbii engleze este un avantaj;
  • Abilităţi şi aptitudini: punctualitate, flexibilitate, lucrează cu plăcere în condiţii şi mediu de lucru dinamic; persoană deschisă, discretă şi cu tact; identificare puternică cu obiectivele organizaţiei; capacitate de cooperare şi comunicare; bune abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; capacitate de multi – tasking;
  • Cunoașterea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet.

Dosarul candidatului va include:

  • CV-ul candidatului;
  • Indicarea a două referinţe şi datele de contact ale acestora.

Dosarele vor fi prezentate în format electronic la adresa de email office@cnpac.org.md  cu mențiunea „concurs Office Manager”. Termenul-limită de prezentare a dosarului este 08 iulie 2019, ora 10.00. Telefon de contact: 022 75-88-06. Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza dosarelor.

Previous Pe 6 și 7 iulie vor avea loc ultimele audiții pentru proiectul La La Play Voices
Next (FOTO) Iată de ce activități și servicii au beneficiat participanții la AFIM Healthy Festival IV Edition

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *