Asociația Promo-LEX este în căutarea unui ofițer pe comunicare

Promo-LEX, angajare, relații publice, comunicare

Asociația Promo-LEX anunță concurs de selectare a unui Ofițer pe comunicare. Persoana selectată va asigura comunicarea și vizibilitatea activităților realizate în cadrul Asociației Promo-LEX.

Acesta va avea următoarele responsabilități:

  • participă la implementarea și actualizarea Strategiei de comunicare și a Planului media în cadrul Asociației Promo-LEX;
  • realizează rapoarte privind implementarea Strategiei de comunicare și a Planurilor media;
  • menține și dezvoltă relația cu reprezentanții mass-media;
  • elaborează şi distribuie materiale de presă;
  • monitorizează modul de reflectare în presă a activităților Asociației;
  • administrează şi arhivează materialele de presă/contactele media;
  • organizează şi participă la evenimentele de presă;
  • contribuie la organizarea evenimentelor publice ale Asociației;
  • participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea publicațiilor, rapoartelor, materialelor promoționale şi informaționale (broșuri, bannere, pliante, etc.);
  • participă la administrarea paginii web a Asociației şi a conturilor din rețelele sociale;
  • alte responsabilități relevante.

Candidata(ul) trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Studii: studii superioare în Jurnalism, Comunicare, Științe politice sau alte domenii relevante;
  • Experiență profesională: minimum doi ani de experiență în domeniul comunicării şi o cunoaștere bună a mass-media din Moldova; experiență relevantă de lucru sau voluntariat în cadrul unui ONG sau organizație internațională va constitui un avantaj;

Competențe și Abilități:

  • cunoașterea excelentă a limbii române și la nivel avansat a limbilor engleză şi rusă;
  • abilități excelente de scriere în limba Română;
  • abilități de utilizare a computerului (MS Office, Internet), a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax), cunoașterea soft-urilor specializate de editare a imaginilor/video va constitui un avantaj;
  • cunoştinţe şi abilităţi de gestionare a paginilor web (platforma WordPress) şi a reţelelor sociale;
  • abilităţi excelente de interacţiune şi comunicare;
  • responsabilitate și punctualitate;
  • abilităţi de lucru independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp, etc.

Persoanele interesate trebuie să prezinte dosarul de angajare care va conține:

  • CV-ul actualizat;
  • Două publicații/materiale relevante (articole în presa scrisă și online, materiale video, comunicate de presă, analize, postări etc.) – de transmis ca documente anexate și/sau link-uri;
  • Scrisoare de intenție în care se va descrie motivația și experiența relevantă, precum și următoarele informații:
  1. Două persoane de referință – se va indica numele persoanei, organizația și datele de contact (foști/actuali angajatori, mentori sau profesori care pot oferi recomandări în susținerea candidatului);
  2. Propunerea financiară (salariul minim solicitat – se va indica suma netă, după reținerea impozitelor angajatorului și angajatului).

Dosarul de Angajare poate fi completat în limba Română sau Engleză şi trebuie expediat prin email la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Ofițer de Comunicare”, până pe 14 august 2018, ora 17.00.

Pentru alte detalii sunteți încurajați să luați legătura cu Nicolae Panfil, Coordonator Programul Monitorizarea Proceselor Democratice, tel: 079381842, e-mail: nicolae.panfil@promolex.md.

Detalii găsiți pe promolex.md.

 

Previous Concurs de granturi pentru jurnaliștii de investigație. Vezi cum poți obține finanțare
Next Participă în concurs și fii unul dintre cei 5 fotografi care vor beneficia de burse în valoare de 400$

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *