MilleniuM Training and Development Institute, organizaţie neguvernamentală pentru promovarea calității în educația non-formală și lurul de tineret în Republica Moldova, angajează office manager care să asigure implementarea cu succes a activităților curente a organizației.
Responsabilități:
• Organizarea și coordonarea activităților administrative de oficiu,
• Asistență la proiectele aflate în derulare
• Organizarea activităților non-formale pentru tineri
• Planificarea și gestionarea activităților voluntarilor organizației
• Scrierea buletinului informativ lunar și a articolelor pe pagina de Facebook a organizației
• Traducerea documentelor necesare rom/eng, eng/rom,
• Evidența și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou etc.),
• Îndeplinirea altor activităţi zilnice de secretariat în cadrul organizației
Caracteristicile candidatului potrivit:
• Student sau cu studii finisate;
• Cunoașterea limbii române și engleze;
• Experienta si abilitati de utilizare a computerului (cunoașterea photoshop/editare video va reprezenta un avantaj);
• Flexibilitate, punctualitate şi responsabilitate.
Termenii şi condițiile de angajare:
• Program de muncă cu normă deplină sau part time;
• Anangajare prin contract pe termen de un an, care poate fi prelungit ulterior;
• Termenul de proba este aplicabil pe o perioda de 1 lună.
Institutul de Instruire în Dezvoltare “MilleniuM” oferă:
• Lucru interesant in cadrul unei echipe de profesionisti;
• Salariu competitiv (salariul va fi negociat in mod individual, in functie de calificarea candidatului);
• Posibilitate de creștere profesională şi personală;
• Participare la cursuri de instruire naţionale şi internaționale.
Persoanele interesate vor expedia o Scrisoare de Motivare şi Curriculum Vitae (format Europass) la adresa electronică: info@millenium.md, cu mențiunea ”Angajare – Office manager”.
Termen-limită: 23 ianuarie 2019
Doar persoanele preselectate vor fi invitate la interviu.
Pentru mai multe detalii: 060963838, Alexandra
No Comment