Dacă ești bun în procesarea și întocmirea actelor, cu o atenție sporită la detalii, devino Office Manager la Eclair – Tea, Decor & Lifestyle Shop. Scopul principal al acestei funcții este să gestionezi datele și documentele companiei.
Vei fi responsabil de:
– Introducerea importurilor de mărfuri în baza de date;
– Raportarea neajunsurilor la furnizorii străini;
– Gestionarea bazei de date de produse;
– Perfectarea diferitor documente interne și de ordin contabil;
– Asistarea directorului în executarea diferitor taskuri;
Abilități necesare:
– Cunoașterea la nivel avansat Excel și Word;
– Limba română, rusă și engleză la nivel avansat;
– Etichetă de business în comunicare directă, la telefon și email;
– Atenție la detalii, capacitatea de a gestiona lucru documental fără erori.
Condiții de lucru și beneficii:
– Program de lucru full-time;
– Birou în centrul capitalei;
– Salariu stabil, plătit oficial și la timp.
– Pachetul social achitat de companie;
– Ceai, cafea și apă din contul companiei;
– Reduceri foarte bune la toate produsele magazinului;
– O zonă de recreere, socializare și mâncare dedicată angajaților;
Pentru a te înscrie la acest job, trimite CV-ul tău (preferabil cu o poză recentă sau profil de Facebook), cu titlul “Office Manager” la adresa hr@eclair.md.
No Comment