Concordia Academia anunță concurs de suplinire a funcției vacante de manager. Persoana selectată va fi angajată pe perioadă determinată.
Responsabilități:
- participă la identificarea nevoilor de instruire ale angajaților, cât și la stabilirea scopurilor și a obiectivelor instruirii, precum și a metodelor de instruire;
- coordonează procedura de desfășurare a training-urilor/ cursurilor interne, cât și a celor externe și asigură evaluarea procesului de formare de scurtă durată și de lungă durată;
- elaborează rapoarte și prezintă informația către conducerea Asociației;
- să dezvolte local programul internațional al Concordia Academiei, structura organizațională care livrează programe calitative de formare de lungă durată, destinate practicienilor și profesioniștilor din servicii sociale.
Așteptări faţă de candidaţi:
- competențe de fundraising instituțional, care să facă posibile dezvoltarea Academiei pe plan local;
- competențe de business development și management de proiect;
- cunoaşterea limbii engleze – fluent.
Vei beneficia de:
- pachet social și condiţii bune de muncă;
- lucru în echipă într-o organizație dinamică și internațională;
- activitate responsabilă, interesantă;Loc de muncă: Sediul AO “Concordia. Proiecte Sociale”, str. Corobceanu 13/1, or. Chișinău
Se prelungește termenul de depunere al CV-urilor pînă la data de 11.11.2018.
Transmite CV-ul și scrisoarea de intenție, până p e 11.11.2018, indicând POZIȚIA, la următoarea adresă de e-mail: hr.moldova@concordia.or.at
Telefon: 0 22 23 55 81.
No Comment