Propaganda, arma popularității. Află care sunt efectele ei


Propaganda este un instrument utilizat în mass-media și pentru a răspândi o anumită perspectivă politică. Nu este despre obținerea adevărului obiectiv al unei situații.

Rolul presei și al jurnaliștilor este de a spune diferite părți ale unei situații. Propaganda este un dușman al democrației, deoarece nu este deschisă. 

Scopul De a impune un anumit punct de vedere

Modul Prin intermediul emoțiilor

Emoțiile mândrie, sentimentul apartenenței la un anumit grup, la o idee, dorința de a acționa, ură, frică

Metode aplicate Exagerare, manipulare prin stereotipuri, distragerea atenției

Atitudinea Pozitivă/ negativă

Tipul informatiei Parțială, inexactă, tăinuită

Efectul Implicat și gata de acțiune, schimbarea punctului de vedere, distorsionarea realității.

Ghidul este parte a proiectului „Sprijin pentru mass media din Moldova și eforturi inovatoare de educație mediacă”, finanțat de Agenția Suedeză pentru Dezvoltare și Cooperare Internațională și implementat de Inter- news în Moldova, ce are ca scop promovarea dezvoltării mass media independente și profesioniste, care oferă cetățenilor acces la o diversitate de perspective și reduce vulnerabilitatea sectorului mediatic la interesele politice și economice.

Nu ezita să ne urmărești și pe paginile noastre de Facebook, Instagram și Telegram  pentru  a fi la curent cu toate oportunitățile și materialele disponibile pentru tine!

Reporter Youth.md: Sulima Daniela 

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Microinvest te invită să aplici la programul de Internship INDUCTION
Next Webinare „Surse de finanțare pentru afacerea ta” - 15 și 17 decembrie
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nineteen − eighteen =