HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:
Manager de oficiu
RESPONSABILITĂŢI:.
- Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
- Gestionarea corespondenței electronice în cadrul companiei;
- Arhivarea și asigurarea circulației documentelor în cadrul companiei;
- Activități ce țin de administrarea și organizarea lucrului în oficiu.
CERINŢE:
- Studii superioare complete
- Experiența de lucru in calitate de secretar, manager de oficiu;
- Cunoștințe de operare calculator (MS World, Excel), fax, scanner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Abilităţi de comunicare şi organizare;
OFERTA:
- Salariul + sunt prevăzute bonusuri
- Telefon mobil si cheltuieli de transport
- Perspective de creștere
Regimul de lucru: 8:30 – 17:30 (5 z.l.)
CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: zz60@search4staff.com sau la numărul de Telefon de contact: 062101257.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «Manager de oficiu»
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
No Comment