O nouă regiune?
După cum vă amintiți, în cadrul proiectului On The Map au fost vizitate 5 regiuni ale țării de către 5 echipe de tineri super entuziasmați și dornici de a-și petrece timpul interesant și util!
În acest articol, puteți vedea ce a descoperit echipa Cowboys în Călărași.
Mai țineți minte muzeele neobișnuite vizitate în alte orașe? Mai avem unul în colecție – Muzeul de Poliție. Fondat de un fost polițist, care a luptat și în Războiul de pe Nistru, echipa a avut posibilitatea să vadă uniforme de poliție purtate în cadrul operațiunilor, armament utilizat în timpul razboiului, telefoane de război, piese ale rachetelor sau armament de luptă și multe altele!
Ca niște adevărați detectivi, tinerii exploratori au pornit în căutarea următoarei destinații, care s-a dovedit a fi Crama Tătaru! Participanții au degustat cu mare plăcere din vinuri, direct din butoaiele din beci. Tot aici, călătorii și-au delectat papilele gustative nu doar cu vinuri spectaculoase albe și negre ci și cu gustări tradiționale. Cert este că echipa a rămas impresionată de toată gama de butoaie în care se face vinul, dar și de micile secrete divulgate din culise.
Casa Mierii a fost a 3-a locație vizitată, unde aceștia au tras cu ochiul la viața albinelor pe timp de iarnă. Au aflat și câteva detalii despre cum se verifică calitatea mierii sau despre procesul de pregătire a mierii, regulile în familia albinelor și, desigur, degustarea celor 2 tipuri de miere produse aici, dar și a vinului de miere. Tot acolo au aflat despre căsuța din lemn, utilizată pentru apiterapie care vara este foarte populară.
Călătoria a culminat cu vizitarea Cramei Tudor. Vizitând beciurile adânc săpate în pământ, participanții au avut posibilitatea să degusteze vinuri direct din butoaie. Vin roșu sec, rosé, dulce sau vin de 4 ani, toate au fost servite de gazda ospitalieră.
După o zi pe cinste, echipa a plecat acasă entuziasmată și cu zâmbete pe buze!
Vezi care au fost și alte obiective turistice descoperite de participanții proiectului “On the Map” în alte articole publicate pe youth.md. În urma vizitelor, participanții au ales unele destinații pentru care timp de 5 săptămâni, cu un pic de ghidare, pregătesc strategii de marketing, pentru promovarea lor.
No Comment