JOB // funcționar administrativ ÎN CADRUL CATHOLIC RELIEF SERVICES


Organizația Serviciilor de Ajutor Catolice este agenția umanitară internațională oficială a comunității catolice din Statele Unite care la moment este în căutarea unui funcționar administrativ. CRS lucrează pentru a salva, proteja și transforma vieți indiferent de rasă, religie sau naționalitate. Activitatea de ajutorare și dezvoltare a CRS este realizată prin programe de răspuns în situații de urgență, HIV, sănătate, agricultură, educație, microfinanțare și consolidare a păcii.

DESCRIEREA POZIȚIEI

Pe măsură ce invazia rusă se extinde în Ucraina, o criză umanitară enormă se dezvoltă în întreaga țară și regiune. Organizația Națiunilor Unite (ONU) estimează că peste patru milioane de ucraineni vor fi forțați să părăsească țara dacă nu va înceta invazia, în timp ce milioane de alții vor fi strămuți în interiorul Ucrainei. Țările învecinate reduc rapid restricțiile de intrare și se pregătesc să găzduiască un număr mare de refugiați, în timp ce mașinile sunt aliniate pe kilometri întregi pe părțile ucrainene ale granițelor.

CRS caută să angajeze mai mulți manageri de proiect generaliști, precum și un manager de proiect pe bază de numerar, un manager de proiect pentru adăpost și un manager de proiect pentru proiectarea copiilor. În calitate de membru al echipei de proiect CRS Moldova și în strânsă coordonare cu Caritas Moldova, veți gestiona implementarea proiectului în sprijinul activității Catholic Relief Services (CRS) pentru a servi ucrainenii afectați de conflict în și în jurul Moldovei.

CRS face angajări pentru 6 luni, cu posibilitatea de prelungire.

ROLURI ȘI RESPONSABILITĂȚI:

  • Oferirea suportului administrativ programului de țară;
  • Depunerea și distribuirea corespondenței / faxurilor / scrisorilor / documentelor primite și trimise;
  • Menținerea unui sistem centralizat de fișiere CRS / birou local, inclusiv o listă principală de fișiere actualizată în mod regulat;
  • Sprijinirea Programului de Țară CRS (oficiul principal și birourile de teren) prin gestionarea infrastructurii tehnice (achiziții pentru fotocopiator, faxuri, telefoane); aranjarea întreținerii și reparațiilor echipamentelor;
  • Crearea, menținerea și actualizarea listelor de contacte naționale și internaționale ale personalului (telefoane mobile, e-mailuri și liste de adrese);
  • Gestionarea facturilor de telefonie mobilă. Implementarea politicii actuale privind telefoanele mobile;
  • Oferirea asistenței personalului internațional cu vize de intrare și ședere;
  • Crearea și actualizarea unei liste de verificare pentru toate cerințele de viză, aranjarea preluărilor de la aeroport și de la hotel, schimburi de frontieră, rezervări la hotel, întâlniri etc.
  • Gestionarea aranjamentelor de călătorie internaționale (prin Travel Center) și interne, și asigurarea unei comunicări clare și în timp util și cu părțile relevante în scris;
  • Gestionarea materialelor de birou în conformitate cu reglementările CRS privind administrarea proprietății;
  • Sprijinirea personalului de program în organizarea de ateliere, conferințe și alte evenimente publice;
  • Coordonarea activității cu membrii personalului departamentului de sprijin al programului, managerii de proiect și ofițerii de proiect și partenerii.

CALIFICĂRI DE BAZĂ:

  • Diploma de liceu, diploma/certificatul profesional sau cursuri în Administrație reprezintă un avantaj;
  • Experiență de lucru într-un mediu de birou într-un rol administrativ;
  • Experiența în colucrarea cu un ONG local sau internațional constituie un avantaj;
  • Experiență cu tastarea/procesarea cuvintelor, introducerea datelor în baza de date și formulare online, lucrul cu diverse echipamente de birou;
  • Experiență în pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Visio) și sisteme de management al informațiilor;
  • Competență în a pregăti rapoarte și de a menține fișiere și înregistrări complete;
  • Cunoașterea muncii locale și a legilor de securitate socială reprezintă un avantaj.

Este necesară cunoașterea limbii engleze scrise și vorbite. Cunoașterea limbilor rusă și/sau română reprezinta un avantaj.

Mai multe detalii despre poziția de funcționar administrativ pot fi găsite AICI.

Pentru înregistrarea la poziția de director de proiect e necesară trimiterea CV-ului și scrisoarii de intenție în limba engleză la adresa de email CRSApplicationsMD@crs.org.

Nu ezita să ne urmărești și pe paginile noastre de FacebookInstagram și Telegram pentru a fi la curent cu toate oportunitățile pentru tine!

Text – Alexandra-Luiza Popov, redactor youth.md.

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Programul anual de granturi pentru organizațiile de tineret - ediția 2022
Next Fă cunoștință cu asociații și ONG-uri ce se ocupă de ocrotirea mediului
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × two =