Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM) este în căutarea unei persoane dinamice și responsabile, care să îndeplinească atribuțiile asistentului/asistentei de comunicare. Candidatul potrivit are studii sau experiență în comunicare publică, jurnalism, cunoaște instrumentele digitale din domeniu, este o fire pro-activă și își dorește să contribuie la promovarea democrației și statului de drept. Descrierea ofertei de job poate fi găsită mai jos.
Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM) este o organizație necomercială care contribuie la consolidarea democrației și a statului de drept în Republica Moldova, cu accent pe justiție și drepturile omului. Realizăm activități de cercetare și de advocacy. Suntem independenți și neafiliați politic.
CRJM anunță concurs pentru:
- Funcția: Asistent/ă de comunicare
- Natura contractului: contract de muncă pe termen nedeterminat
- Locul de muncă: biroul CRJM/ mixt pe perioada pandemiei
- Data orientativă de angajare: conform acordului dintre părți. CRJM ar dori angajarea imediat ce este posibil.
Persoanele care corespund cerințelor sunt invitate să expedieze o scrisoare de motivare și CV-ul, care să conțină datele de contact a cel puțin două persoane de referință, până la 17 octombrie 2021, ora 23.59, la adresa de e-mail: applications@crjm.org.
Atribuții:
Principalele sarcini ale Asistentului/ei de comunicare țin de asistarea Directorului de comunicare la implementarea următoarelor activități:
- sporirea vizibilităţii Asociaţiei în mediul online;
- gestionarea și dezvoltarea paginii web și a conturilor de pe rețelele sociale ale Asociației;
- asigurarea respectării regulilor de branding;
- implementarea planurilor și a strategiei de comunicare;
- publicarea și asigurarea calității materialelor publicate de CRJM (imagine și text);
- monitorizarea şi stocarea informației din media despre activitățile Asociației și impactul acestora;
- asigurarea, în cooperare cu Asistentul Administrativ a logisticii evenimentelor publice ale Asociației, online și offline.
Proiectul fișei de post a funcției este disponibil pe acest link.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare, preferabil în domeniul jurnalismului şi comunicării;
- cunoașterea fluentă a limbii române și bună a limbii engleze. Cunoașterea altor limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
- folosirea calculatorului în activitatea zilnică şi posedarea la nivel avansat a MS Office, Windows şi internet;
- cunoștințe în domeniul justiției și drepturilor omului, activismul civil și experiența anterioară în funcții similare constituie un avantaj;
- experiența de muncă în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Condiții de muncă:
- mediu de lucru confortabil;
- echipă dinamică și ambițioasă;
- posibilități de dezvoltare profesională și autoperfecționare;
- salariu motivant, care depinde de calificarea și experiența persoanei, cu posibilitate de majorare;
Procesul de selectare
Selectarea candidatului/candidatei va fi făcută în baza analizei CV-urilor și scrisorilor de motivare depuse, urmată de o probă scrisă și interviu. Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de email applications@crjm.org sau la tel. 022 843 601 (ext. 108) – persoană de contact – Olga Cortac.
Sursa: crjm.org
Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!
No Comment