Oficiul Înaltului Comisar pentru Drepturile Omului este în căutarea unui ofițer de comunicare.
Agenția OHCHR în Moldova contribuie la consolidarea cadrului în domeniul drepturilor omului și la integrarea bazată pe drepturile omului în activitățile lor. OHCHR colaborează îndeaproape cu membrii echipei ONU pentru a construi capacități și a oferi sprijin în angajarea lor față de actorii naționali în domeniul drepturilor omului. OHCHR oferă, de asemenea, consultanță autorităților naționale, la cerere, în legătură cu problemele legate de drepturile omului.
Direcțiile de activitate ale Oficiului pentru perioada 2018-2019 sunt orientate către:
- consolidarea statului de drept și responsabilitatea pentru încălcarea drepturilor omului;
- consolidarea și protejarea spațiului civic și a participării populației;
- creșterea angajamentului victimelor încălcării drepturilor omului cu sistemele naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului;
- consolidarea egalității și combaterea discriminării;
- integrarea drepturilor omului în activitatea de dezvoltare durabilă desfășurată în Moldova;
- creșterea implementării rezultatelor mecanismelor internaționale ale drepturilor omului.
Sarcini și responsabilități:
- inițierea și redactarea conținutului web și social media în conformitate cu standardele editoriale stabilite;
- editarea proiectelor de intrări pentru documentele emise de Oficiu;
- coordonarea tuturor acțiunilor necesare pentru publicarea la timp a conținutului web și a conținutului social media;
- îmbunătățirea mobilității OHCHR prin intermediul campaniilor sociale și media destinate informării și educării oamenilor despre drepturile omului, abordarea bazată pe drepturile omului, egalitatea și nediscriminarea;
- conceptualizarea și organizarea evenimentelor, scrierea scripturilor, diseminarea materialelor și documentarea succeselor;
- asistarea echipei OHCHR în organizarea de conferințe/briefinguri de presă și de menținere a relațiilor cu presa;
- construirea conținutului foto și video pe platformele OHCHR;
- colaborarea în mod regulat cu ofițerii de comunicare și de campanii din alte agenții ale ONU;
- monitorizarea și analiza evenimentelor curente, opinia publică și presa;
- dezvoltarea și actualizarea constantă a listei de presă cu numele și informațiile de contact r
- asigurarea integrării activităților și abordărilor dezvoltate pe malul drept al Nistrului în intervențiile de pe malul stâng;
- asistență activă Oficiului pentru celelalte comunicări și mass-media, diversitatea și accesibilitatea activităților externe și interne.
Competențe și experiențe necesare:
- studii universitare în comunicare, jurnalism, relații internaționale, administrație publică sau domeniu conex.
- experiența suplimentară în promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilități ar fi un avantaj.
- minim 5 ani de experiență progresivă în domeniul informării publice, jurnalismului, relațiilor internaționale, administrației publice sau a domeniilor conexe.
- experiența de lucru în domeniul drepturilor omului în calitate de comunicator este de cel puțin doi ani;
- fluent în limba engleză, orală și scrisă, română și rusă. Cunoștințe de lucru despre una sau mai multe limbi suplimentare relevante pentru Moldova, inclusiv limbile bulgară, gagauză, romani, este un avantaj.
Termenul-limită de înscriere: 2 septembrie 2018.
Candidații se pot înregstra online, numai în calitate de utilizatori înregistrați. Pentru a afla mai multe și pentru a participa în concurs pentru această și alte poziții, vizitați siteul agenției.
No Comment