JOB//Devino manager al unui magazin online

oferta de munca, cariera, manager online

Ai spiritul antreprenorial dezvoltat și experiență în gestionarea activităților e-commerce?! Îți place să motivezi echipa și să fii un exemplu bun de urmat? Ai dori să contribui la dezvoltarea unui magazin online ce comercializează produse electrocasnice? Atunci această poziție este pentru tine.

Responsabilități: 

  • Conducerea unei echipe de 2 persoane (customer care)
  • Preluarea comenzilor via e-mail sau telefonic, procesare comenzi, consiliere clienți, vânzare online
  • Pregătirea produselor pentru livrare către clienți (împachetarea coletelor, generare de note AWB, curierat)
  • Monitorizarea fluxului operațional de expediere a mărfii la destinatar, asistență post vânzare, urmărirea încasărilor de la clienți
  • Activități de Customer Care pentru clienți: sesizări, reclamații, incidente livrare produse, administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți
  • Operare în platforma de administrare a magazinului online, adăugare/modificare descrieri produse, adăugare/editare poze, verificare prețuri; gestionarea, menținerea și verificarea corectitudinii informațiilor afișate pe site-ul magazinului online
  • Folosirea eficientă a aplicațiilor cu care lucrează, astfel încât să se ofere informații adecvate și să se înregistreze corect solicitările clienților
  • Promovarea magazinului în mediul online
  • Acțiuni de dezvoltare a magazinului online

Cerințe: 

  • experiență minim 1 an într-un post similar
  • Experienta de a conduce și de a motiva o echipă
  • Abilități de utilizare internet, email, rețele de socializare
  • Nivel avansat de utilizare MS Office (în special Excel)
  • Cunoștințe privind promovarea și vânzarea online
  • Bune abilități de comunicare
  • Bune abilități de planificare, organizare și concentrare pe rezultate
  • Persoană dinamică, optimistă, cu abilități de a genera idei și soluții
  • Atitudine pragmatică și spirit comercial
  • Seriozitate, punctualitate, responsabilitate
  • Persoană orientată către client

Beneficii: 

  • Pachet salarial motivant + bonus în funcție de performanță și contribuție
  • Majorări salariale periodice pe măsura confirmărilor
  • Mediu de lucru profesionist, competitiv
  • Posibilitate de dezvoltare profesională
  • Posibilități de a-ți crește echipa ta

Pentru a te înscrie la acest job, folosește linkul următor: http://bit.ly/32t4nsK.

Facebook Comments
comments powered by HyperComments
Previous Înscrie-te și participă în calitate de facilitator în schimbul intercultural din această toamnă
Next CNTM selectează participanți pentru schimbul intercultural din această toamnă