Centrul Analitic Independent Expert-Grup anunță concurs de angajare a unei persoane în poziția de manager fundraising.
Natura contractului: contract de muncă pe termen nedeterminat. Perioada de probă – 3 luni;
- Regimul de muncă: 40 de ore pe săptămână, de regulă de la 9.00 până la 18.00, de luni până vineri;
- Data de start: negociabilă (orientativ: începând cu 3 iunie, 2019);
- Locul de muncă: sediul Expert-Grup (str. Bernardazzi 45, Chișinău, Republica Moldova).
Principalele sarcini ale Managerului Fundraising:
- Elaborează și asigură implementarea Strategiei instituționale cu privire la fundraising, în corelare cu misiunea, obiectivele și Strategia de dezvoltare a Expert-Grup;
- Monitorizează oportunitățile de finanțare (ex: apelurile naționale și internaționale de granturi, tenderele naționale și internaționale de cercetare și/sau consultanță, etc.);
- Participă în procesul de discuții preliminare/negocieri cu potențialii parteneri de consorții/proiecte, precum și cu potențiali și actuali donatori/clienți/beneficiari ai organizației;
- Participă în procesul de identificare a experților relevanți/partenerilor de consorțiu pentru participarea la concursuri de granturi și tendere;
- Pregătește ofertele tehnice și financiare pentru concursurile de granturi și tendere;
- Asigură comunicarea/coordonarea cu Directorul executiv și departamentele organizației în vederea implementării obiectivelor de fundraising;
- Asigură îmbunătățirea continuă a procedurilor interne aferente activităților de fundraising.
Pentru suplinirea acestei poziții, candidații trebuie să satisfacă următoarele criterii:
- Diplomă de Master în economie, finanțe sau alte domenii relevante;
- Cunoașterea la nivel avansat a limbilor română, engleză și rusă;
- Cunoaștere la nivel avansat a cadrului general de politici publice din țară și regiune;
- Cunoaștere la nivel avansat a particularității de activitate a donatorilor în țară și regiune;
- Experiență pozitivă de minim 3 ani în pregătirea ofertelor tehnice și financiare pentru Delegația UE, Banca Mondială, BERD sau alte organizații de calibru similar;
- Experiență de minim 3 ani în participarea la implementarea proiectelor finanțate de donatori;
- Experiență de minim 3 ani în monitorizarea/cercetarea oportunităților de finanțare din țară și regiune;
- Experiență de lucru în cadrul unei organizații internaționale sau în serviciul public va constitui un avantaj.
Condiții de muncă:
- Managerul Fundraising va activa în directa subordonare Directorului executiv și în strânsă comunicare cu Directorii de programe Expert-Grup;
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă profesionistă, mediu dinamic și organizație aflată în proces continuu de dezvoltare;
- Posibilități reale de dezvoltare profesională;
- Pachet salariu motivant, care depinde de calificarea și experiența persoanei, dar și de rezultate;
- Regim de muncă flexibil.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul și scrisoarea de intenție în limba engleză, care să conțină datele de contact a cel puțin două persoane de referință, până la data de 30 aprilie 2019, ora 18.00 la adresa electronica: iulia@expert-grup.org.
Selectarea candidatului/candidatei va fi făcută în baza analizei CV-urilor și scrisorilor de intenție depuse, urmată de un interviu.
Doar candidații/tele preselectați/te vor fi contactați/te. Prin depunerea documentelor pentru funcția solicitată, candidatul/a consimte implicit verificarea de către Expert-Grup a informației furnizate de candidat/ă.
No Comment