Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioada nedeterminată Office Manager cu următoarele responsabilități:
- planificarea, coordonarea și controlul activității administrative;
- asigură suportul administrativ pentru conducerea și membrii Asociației;
- administrează bunurile din gestiune;
- primirea vizitatorilor și asigurarea protocolului;
- preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor;
- asigură transmiterea documentelor prin postă, fax, e-mail;
- menține comunicarea cu alte organizații, autorități publice, parteneri și donatori;
- elaborarea documentelor aferente activităților defășurate în cadrul Asociației și asigură traducerea scrisă și orală a corespondenței, documentelor în/din limbile română, rusă, engleză;
- menținerea oficiului în stare funcțională;
- organizarea evenimentelor aferente activității Asociației;
- execută la solicitarea cnducerii Asociației alte sarcini și activități, neindicate mai sus.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Cunoștințe foarte bune de operare MS Office – Word, Excel, Outlook, navigare internet etc.
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- Abilități de organizare, comunicare si relaționare;
- Responsabilitate, punctualitate și seriozitate.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul pe adresa office@air-rm.md până la data de 18.02.2018.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
No Comment