Dialog public // Publicitatea sexistă, de la strategie de marketing la misoginism


Eva Vazquez for The Chronicle Review

Fundația Est-Europeană și Coaliția pentru Incluziune și Nediscriminarea (CIN) organizează vineri, 6 mai, ora 10:00 sesiunea publică ”Publicitatea sexistă, de la strategie de marketing la misoginism”.

Scopul evenimentului este de a identifica soluții pentru prevenirea și combaterea publicității sexiste prin intermediul unei platforme publice de discuție între reprezentanții societății civile, comisiilor parlamentare, instituțiilor de stat, mass-media și altor actori interesați.

În cadrul evenimentului vor fi discutate:

  • cauzele publicității sexiste
  • utilizarea stereotipurilor
  • utilizarea prejudecăților
  • utilizarea limbajului sexist în strategiile de marketing
  • mecanismul de constatare și sancționare

Cei interesați în sesiunea publică ”Publicitatea sexistă, de la strategie de marketing la misoginism” pot confirma participarea pînă la data de 04 mai, ora 18.00, prin email la adresa: secretariat.cin@gmail.com.

Evenimentul va putea fi urmărit LIVE pe pe paginile de facebook:

Nu ezita să ne urmărești și pe paginile noastre de FacebookInstagram și Telegram pentru a fi la curent cu toate oportunitățile pentru tine!

Text – Alexandra-Luiza Popov, redactor youth.md

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Atelier gratuit în scrierea eseului pentru bacalaureat la istorie
Next Ești pasionat/ă de modă? Participă în cadrul Fashion Trendsetting 2022
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

eighteen − seventeen =