Cum să-ți construiești afacerea utilizând Customer Development? Găsește răspuns la un webinar organizat de Tekwill


Customer development webinar

Descoperă metodologia Customer Development pentru afacerea ta! Tekwill şi Startup Moldova te invită pe 26 august la un webinar, pentru a cunoaște mai multe informații despre acest subiect.

Ce este Customer Development? Ce beneficii poate obține startup-ul tău prin aplicarea acestei metodologii? Cum să-ți construiești afacerea utilizând Customer Development? Răspunsurile la aceste întrebări le puteți afla în cadrul webinarului cu Evghenii Frolov – Miercuri, 26 august la ora 16:00.

„Customer development” este o abordare orientată către client pentru crearea unei afaceri, testarea unei idei și a unui prototip de produs pe un potențial client. Conform conceptului, produsul trebuie să răspundă așteptărilor și necesităților clientului.

Cunoaște speakerul:

Evgeny Frolov este Startups Tracker în cadrul Startup Moldova Ecosystem.
Evgeny are experiență internațională, lucrând cu proiecte în Rusia, Kazahstan, regiunea Europei Centrale de Est, având propria sa experiență de 10 ani. A fost un ambasador al Seedstarts în Cehia, iar acum colaborează cu mai multe acceleratoare de pornire în CEE. Este un tracker de startup certificat, a trecut programul în Internet Initiatives Development Fund.

Principalele cauze pentru care startup-urile eșuează în atingerea succesului dorit, în special cele aflate la început de drum, se datorează faptului că fondatorii nu cunosc profilul potențialilor clienți:

  • Cine este utilizatorul produsului?
  • Răspunde produsul său cu necesităților clientului?
  • Care este puterea de cumpărare și ce preț este dispus să plătească pentru un astfel de produs?
  • Are nevoie clientul de o altă soluție pentru a-și rezolva problema?
  • Cum să identificați profilul potențialului client?
  • Cum să implementați o abordare orientată către client?
  • Cum să testați ideile noi și prototipurile de produs pe potențialii clienți?

Cu alte cuvinte, fondatorii trebuie mai întâi de toate să identifice problema, iar apoi să dezvolte produsul. Prin cunoașterea clientului și înțelegerea avantajului competitiv, pot fi eficientizate finanțele investite și identificate soluții unice pentru clienții dispuși să cumpere produsul.
Aceste informații se pot obține prin adresarea întrebărilor corecte către grupurile țintă. Doar discutând cu potențialul client poți înțelege utilitatea produsului, nevoile și disponibilitatea lui. Scopul interacțiunii nu este de a obține răspunsuri exacte la toate întrebările, ci să ofere anumite clarificări despre așteptările și necesitățile potențialilor clienți.

Află mai multe informații despre Customer development în cadrul webinarului.

Evenimentul va fi online, pentru acces completați acest formular.

Descoperă mai multe oportunități și evenimente, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous AO „CONCORDIA. Proiecte Sociale” te îndeamnă să te alături la campania de colectare a rechizitelor școlare pentru copii defavorizați
Next Job pentru tineri // Crucea Roșie din Moldova angajează coordonator de proiect
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × 4 =