Cooperarea germană pentru dezvoltare (GIZ) caută un ofițer administrativ în cadrul unui proiect


giz moldova job proiect

Cooperarea germană pentru dezvoltare (GIZ) caută un ofițer administrativ junior în cadrul proiectului său „Sprijin pentru guvernul Republicii Moldova în implementarea Agendei 2030”.

Administratorul va sprijini managementul proiectului în organizarea, conducerea și coordonarea activităților și evenimentelor proiectului.

Responsabilități:

  1. Comunicare eficientă și regulată cu partenerii de proiect;
  2. Gestionează în mod independent managementul biroului;
  3. Sprijinirea managementului proiectului și a personalului tehnic în organizarea și desfășurarea de activități și evenimente ale proiectului;
  4. Organizarea aspectelor logistice (călătorii și cazare în Moldova) ale misiunilor efectuate de experți locali și străini;
  5. Organizarea achizițiilor și gestionării materialelor de birou;
  6. Responsabil pentru gestionarea financiară a proiectului;
  7. Verificarea facturilor pentru contractul local și achiziția de bunuri / materiale;
  8. Oferirea de informații financiare pentru managementul de proiect prin pregătirea bugetului, a estimărilor de costuri și a previziunilor financiare;
  9. Gestionarea costurilor conform rezultatelor pentru monitorizare, raportare și evaluare;
  10. Asistență la pregătirea documentației de proiect conform normelor GIZ, depunerea documentelor în fișiere de referință sau în sistemul de management al documentelor GIZ;
  11. Oferă traducere verbală și scrisă a documentelor și reuniunilor proiectului;
  12. Efectuați orice altă sarcină legată de muncă contribuind la succesul proiectului.

Calificări necesare:

  • Licență și / sau Master în Administrație Publică, Economie, Sociologie sau alte domenii relevante pentru implementarea responsabilităților descrise;
  • Cel puțin 4 ani de experiență profesională în proiecte internaționale ca angajat intern sau cu normă întreagă;
  • Experiență dovedită în management financiar și administrare de birouri;
  • Cunoașterea fluentă scrisă și orală a limbii engleze și română; cunoașterea limbii ruse ar fi un atu;
  • Experiență puternică în traduceri (scrise și verbale);
  • Atenție la detalii și confidențialitate;
  • Spirit de echipă, susținător al colegilor și capabil să solicite sprijin atunci când este necesar;
  • Capabil să lucreze până la termene, sub stres și vesel;
  • Aptitudini excelente (MS Office, Outlook, Internet și altele);
  • Abilități excelente de redactare și prezentare;
  • Abilități analitice și organizatorice, acuratețe;
  • Abilități remarcabile în comunicare;
  • Capacitatea de a lucra pe responsabilitatea individuală, dar în strânsă cooperare cu echipa și superiorul;
  • Cetățenie moldovenească sau cu statut de rezident permanent în Moldova.

Cererile, inclusiv CV-ul detaliat, referințele și scrisoarea de motivație sunt trimise până la 06 aprilie 2020, ora 17:00, la adresa hr-giz-moldova@giz.de.

Vă rugăm să menționați numele poziției din titlul mesajului cererii.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru un interviu.

Finalistului i se va oferi un contract de muncă pe durată determinată, bazat pe un program de muncă săptămânal de 40 de ore și încheiat în conformitate cu legislația națională a muncii.

Descoperă mai multe oferte de job, alături de youth.md!

Previous Job // Consultant pentru Platforma Regională „Guvernăm împreună” din Drochia
Next Primăvara – efecte naturale sau chimice asupra stării de bine?
Cebanu Marina
About the author

Cebanu Marina

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *