Cinci sfaturi pentru a-ți dezvolta startup-ul în perioada carantinei


În ultimele luni, lumea a fost răsturnată cu susul în jos, astfel multe companii, printre care si cel mai probabil, startup-ul tău, își concediază angajații, solicită fonduri de salvare guvernamentale sau depun pentru faliment. Într-un scenariu mai pozitiv, alte afaceri se reinventează sau își schimbă strategiile pentru a servi mai bine clienților mai exigenti.

Cu toate acestea, unele lucruri rămân neschimbate; spre exemplu nevoia de inovație. Lumea are nevoie de inovatori pregătiți să facă față provocărilor generaționale. Cum ar fi rezolvarea problemelor legate de alimente, apă, climă, energie, sănătate sau educație. Majoritatea acestor inovatori se regăsesc în lumea start-up-ului sau a scaleup-ului și sunt pionieri în industriile respective. Ei sunt cei care își continuă călătoria de perturbare chiar și în perioadele de criză, deoarece au misiunea de a îndeplini indiferent de peisajele economice sau politice. Acești inovatori provin din toate colțurile lumii și par să fi avut cel mai mare apel de conferință online din lume, deoarece predică lucruri similare.

Însă, dacă dorești câteva sfaturi care ar putea să te ajute în legătură cu startup-ul tău, citește mai departe.

Angajați oameni noi cu un anumit talent

Startup-ul tău are procese de recrutare și angajare mai simple bazate pe competențe nu pe câte MBA-uri are unul. Companiile mari au mai multe etape de recrutare; care includ uneori 5+ interviuri cu mai multe prezentări. În acest moment, există foarte multe talente grozave, care au fost disponibilizate. Profitați de ocazie și aduceți acești oameni la bord. Simplificați toate etapele posibile pentru ca acest lucru să se întâmple rapid.

Inovația nu vă este înmânată

Inovația nu este titlul următoarei tale întâlniri. Inovația nu poate lua forma unui program de responsabilitate corporatistă sau cascadorie de PR pentru a atrage atenția mass-media; sau a fi o amenințare pentru concurență. Inovația trebuie să fie ca o mișcare de bază care de regulă provine din adâncul propriei echipe. Gândiți-vă la noi idei, modalități care ar putea să vă aducă numai prosperitate afacerii dvs.

Folosiți-vă cât mai des de rețelele de socializare

Fondatorii și directorii generali de startup câștigă inimile și mințile cu „de ce”. Aceștia își promovează produsul pe rețelele de socializare cât mai des ca popularitatea sa să crească. De regulă aceștia folosesc o reclamă bine plătită; sau utlizează platformele online care au parte de utilizatori fideli.

Rămâi autentic

Ascultați clienții și încercați să înțelegeți ce le pasă astăzi. Tratează-ți clienții în mod echitabil și nu-i subestima. Fii autentic și deschis în comunicarea ta și oamenii vor cumpăra de la tine. Iar în același timp păstrează-ți încrederea în tine și în produsul care necesită vândut.

Marcom și echipe de conducere

Echipele dvs. de marketing și comunicații ar trebui să aibă un rol decizional nu numai în campanii sau la nivel de brand, ci și din perspectiva afacerilor. Dacă în echipa dvs. de conducere, Marcom nu este reprezentat, acesta trebuie să fie primul lucru care trebuie schimbat. Este crucial să aveți lideri Marcom în echipa de management, deoarece sunt, în cele mai multe cazuri, cei care cunosc cel mai bine provocările clienților și ale piețelor.

Reporter Youth.md: Evelina Ciutac

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Fă cunoștință cu Centrul de Formare Continuă - centrul pentru perfecționarea vieții profesionale
Next Webinar UTM „Bibliometria și știința deschisă în evaluarea cercetării”
Daniela Panico
About the author

Daniela Panico

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

thirteen − 6 =