Vrei să-ți dezvolți afacerea pe timp de pandemie? Atunci citește în continuare! Astăzi am vrea sa-ți împărtașim câteva sfaturi utile.
Niciodată societatea noastră nu s-a confruntat cu o pandemie de această dimensiune, care a pus nenumărate vieți în pericol. Desigur că există o mulțime de informații pe baza acestui subiect care sunt incorecte. Dezinformarea în timpul unei crize de sănătate pune în pericol persoanele neprotejate și vulnerabile la boală și răspândește frica și stigmatizarea.
Afacerea ta este importantă
Cu toate acestea pe perioada unui astfel de virus ar trebui să respectăm anumite măsuri de precauție care sunt simple, dar și eficiente în același timp. Youth.md recomandă să stați acasă și să urmați sfaturile emise de către autorități sau specialiștii din domeniul medicinei.
Din acest motiv, după ce au trecut câteva săptămâni de carantină, ne-am informat despre start-up-urile din Europa sau mai exact despre modalități, instrumente, sfaturi, cât și pașii prin care reușesc să rămână la suprafață într-o vreme ca aceasta. Nu vorbim despre sfaturile ce țin de lucrul de acasă, care au devenit destul de populare pe platformele online sau portalurile de știri. În schimb, am dori să împărtășim strategii practice care ar putea să-ți fie de folos pentru afacerea ta. Ținând cont că în perioadă aceasta mulți sunt în pană de idei pentru dezvoltarea companiei în care activează sau realizarea unor proiecte.
E timpul inovațiilor
Participă frecvent la conferințele video ce țin de afacerea voastră pentru inovarea propriilor idei. Nu este momentul să continuăm doar sarcinile monotone zilnice, uneori pentru a avea succes e nevoie de a încerca căi noi, neobișnuite.
Acum este șansa cea mai potrivită de a gândi în afara cutiei și de a propune noi idei colegilor voștri, chiar dacă în unele situații, aveți momente de ezitări. Împreună cu echipa, organizați un brainstorming și perfecționați ideile care vă par cele mai originale. Obțineți încrederea cât și susținerea lor prin perseverența personală, arătați-le că doriți să contribuiți la dezvoltarea internă, cât și externă a companiei.
Vremurile dure vă pot face să vă înghețați sau să vă adunați în echipă. Echipa ta va lupta cu tine dacă le vei oferi un motiv și o direcție; acum mai mult decât oricând! Așadar, nu vorbi despre spălarea dinților și îmbrăcarea pantalonilor pentru conferința video – acesta este momentul pentru a face lucruri inovatoare!
– Alexis Priftis, CEO și cofondator al Instabox
Gândește-te la clientul tău
Una din întrebările frecvente pe timp de carantină ar fi cum ai putea să crești popularitatea firmei? Mai întâi de toate trebuie să te gândești la ce are nevoie clientul tău acum. Oferirea de servicii și bonusuri gratuite pe baza produselor existente este un truc solid de marketing. Dar această criză ar putea să vă întoarcă toate planurile cu susul în jos, în orice caz ce țin de ademenirea unor noi clienți.
Acum toate companiile sunt în căutarea unor noi produse care ar putea să le asigure un venit stabil, acest lucru vi-l recomandă și angajații unor firme renumite.
Crizele sunt perioade în care tehnologia se accelerează datorită necesității și nu numai a convenienței, așa că este un moment bun pentru a explora noile tehnologii care ajută la furnizarea de o valoare mai mare pentru client în timp ce crește robustetea startup-ului.
– Rolands Mesters, co-fondator și CEO al Nordigen.
Crearea unui plan bine gândit pe timp de pandemie
Este posibil ca echipa ta să partajeze actualizări globale de știri zilnice pentru a încerca să prezică ce se va întâmpla în lumea exterioară, dar ai dedicat oficial timp pentru ca echipă să creeze noi idei sau rezultate pentru afacerea ta?
Dacă echipa dvs. este suficient de mare, puteți pune anumiți membri însărcinați să ruleze prin diferite scenarii pentru afacerea dvs. Creați o actualizare săptămânală pe măsură ce circumstanțele se schimbă.
Cunoașterea este putere, așa că am desemnat o grupă de lucru care să analizeze fiecare scenariu posibil. Reformularea constantă a înțelegerii a ceea ce se întâmplă este esențială pentru a învăța și adapta în acest mediu imprevizibil.
– Federico Mattia Dolci, CEO și co-fondator al BOOM.
Reporter Youth.md: Evelina Ciutac
No Comment