Asociația Promo-LEX anunță concurs de selectare a unui Ofițer pe comunicare. Persoana selectată va asigura comunicarea și vizibilitatea activităților realizate în cadrul Asociației Promo-LEX.
Acesta va avea următoarele responsabilități:
- participă la implementarea și actualizarea Strategiei de comunicare și a Planului media în cadrul Asociației Promo-LEX;
- realizează rapoarte privind implementarea Strategiei de comunicare și a Planurilor media;
- menține și dezvoltă relația cu reprezentanții mass-media;
- elaborează şi distribuie materiale de presă;
- monitorizează modul de reflectare în presă a activităților Asociației;
- administrează şi arhivează materialele de presă/contactele media;
- organizează şi participă la evenimentele de presă;
- contribuie la organizarea evenimentelor publice ale Asociației;
- participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea publicațiilor, rapoartelor, materialelor promoționale şi informaționale (broșuri, bannere, pliante, etc.);
- participă la administrarea paginii web a Asociației şi a conturilor din rețelele sociale;
- alte responsabilități relevante.
Candidata(ul) trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Studii: studii superioare în Jurnalism, Comunicare, Științe politice sau alte domenii relevante;
- Experiență profesională: minimum doi ani de experiență în domeniul comunicării şi o cunoaștere bună a mass-media din Moldova; experiență relevantă de lucru sau voluntariat în cadrul unui ONG sau organizație internațională va constitui un avantaj;
Competențe și Abilități:
- cunoașterea excelentă a limbii române și la nivel avansat a limbilor engleză şi rusă;
- abilități excelente de scriere în limba Română;
- abilități de utilizare a computerului (MS Office, Internet), a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax), cunoașterea soft-urilor specializate de editare a imaginilor/video va constitui un avantaj;
- cunoştinţe şi abilităţi de gestionare a paginilor web (platforma WordPress) şi a reţelelor sociale;
- abilităţi excelente de interacţiune şi comunicare;
- responsabilitate și punctualitate;
- abilităţi de lucru independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp, etc.
Persoanele interesate trebuie să prezinte dosarul de angajare care va conține:
- CV-ul actualizat;
- Două publicații/materiale relevante (articole în presa scrisă și online, materiale video, comunicate de presă, analize, postări etc.) – de transmis ca documente anexate și/sau link-uri;
- Scrisoare de intenție în care se va descrie motivația și experiența relevantă, precum și următoarele informații:
- Două persoane de referință – se va indica numele persoanei, organizația și datele de contact (foști/actuali angajatori, mentori sau profesori care pot oferi recomandări în susținerea candidatului);
- Propunerea financiară (salariul minim solicitat – se va indica suma netă, după reținerea impozitelor angajatorului și angajatului).
Dosarul de Angajare poate fi completat în limba Română sau Engleză şi trebuie expediat prin email la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Ofițer de Comunicare”, până pe 14 august 2018, ora 17.00.
Pentru alte detalii sunteți încurajați să luați legătura cu Nicolae Panfil, Coordonator Programul Monitorizarea Proceselor Democratice, tel: 079381842, e-mail: nicolae.panfil@promolex.md.
Detalii găsiți pe promolex.md.
No Comment