AO HOMECARE anunță selectarea unui expert/ă pentru evaluarea financiară a organizației


job homecare evaluarea financiara

Job // Asociația Obștească HOMECARE anunță selectarea unui expert/tă pentru evaluarea financiară a organizației și dezvoltarea conceptului pentru o activitate generatoare de venit.

Obiectivul sarcinii:

Evaluarea financiară a organizației și dezvoltarea conceptului pentru o activitate generatoare de venit pentru Centrul Teoretic-Practic Estera.

Perioada: 1 august – 15 septembrie 2020
Termenul limită pentru aplicare: 17 iulie 2020

Responsabilități:

  • Elaborarea Raportului de Evaluare situației financiare a AOHC.
  • Elaborarea Documentului de Analiza privind structura financiară a serviciilor oferite de Centrul Teoretic-Practic Estera, care va include și o segmentare financiară detaliată a cheltuielilor și veniturilor.
  • Dezvoltarea și prezentarea Planului financiar optimizat pentru următorii 3 ani. Scopul planului este de a determina modul în care costurile pot fi optimizate și modul de diversificare a veniturilor.
  • Dezvoltarea și prezentarea Conceptului unei activități generatoare de venituri pentru AO Homecare, respectiv Centrul Estera.
  • Livrarea unei sesiuni de training ( 3 zile) în domeniul elaborării cererilor de finanțare pentru echipa AOHC, care va include cartografierea donatorilor,cerințe specifice ale donatorilor ( de exemplu Comisia Europeană, USAID, etc).

Limba de lucru: Limba română

Cerinţe faţă de expert:

  • Expertul contractat trebuie să răspundă următoarelor calificări:
  • Studii în domenii relevante: Economie/ Finanţe/ Drept/Asistență Socială/Științe Medicale sau domenii conexe;
  • Experienţă de minimum 3 ani în domeniile în unul dintre domeniile menționate mai sus/ domenii conexe;
  • Cunoaşterea sectorului ONG din Republica Moldova şi a procesului de gestionare a finanțelor în acest sector;
  • Abilităţi analitice, gîndire critică, utilizarea metodelor calitative şi cantitative de cercetare;
  • Experiență în elaborarea și scrierea studiilor analitice.

Aspecte organizaționale:

Expertul/ta va lucra sub supravegherea directă a coordonatorului de proiect. La fiecare etapă, livrabilele vor fi expediate pe poșta electronică pentru consultare și aprobare.

Dosarul de aplicare:

  1. Curriculum Vitae, cu includerea a 3 persoane de referință, specificând numărul de telefon și e-mailul acestora;
  2. Scrisoarea de motivare (explicarea modului în care solicitantul/solicitanta răspunde la cerințele de calificare);
  3. Propunerea tehnică, care va include descrierea unei viziuni scurte asupra realizării sarcinilor și a instrumentelor utilizate (ex: focus grup individual pentru interviu, evaluare, cercetări de birou, etc.).
  4. Propunerea financiară, inclusiv onorariul propus (sumă totală și onorariul zilnic în lei moldovenești brut inclusiv toate taxele).

Dosarele vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

  • Experiența și expertiza;
  • Corespunderea Metodologiei analizei (inclusiv descrierea unei viziuni scurte asupra realizării sarcinilor) cu cerințele specificate în Termenii de Referință;
  • Bugetul propus.

Instrucțiuni de depunere a dosarului:

Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă de e-mail: ao.homecare@gmail.com până la data de 17 iulie 2020 (ora 24.00), indicând următoarea referință „Expert evaluare financiarăorganizaționlă și dezvoltarea conceptului pentru o activitate generatoare de venit”.

Contact pentru informații suplimentare: Tamara Adașan , tel: +373 60204442

Doar candidații preselectați vor fi contactați.

Descoperă mai multe oportunități pentru tineri, alături de echipa youth.md!

Previous Află mai multe despre America cu ocazia Zilei Independenței împreună cu Youth.md!
Next Ai între 18 și 30 de ani? Fii voluntar de lungă durată în Letonia!
Cebanu Marina
About the author

Cebanu Marina

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *