Poziția este deschisă cetățenilor Republicii Moldova. Persoana responsabilă va raporta reprezentantului țării și va fi responsabilă de analizele educaționale, dezvoltarea capacităților și sprijinul strategic pentru programul țării.
Căutăm un candidat motivat, fiabil și orientat spre rezultate, angajat să învețe de la colegi, dispus să călătorească în teren (50%), cu excelente abilități interpersonale și spirit de echipă.
Data de începere: 1 decembrie 2018
Principalele responsailități:
- urmărirea și analiza evoluțiilor din sectorul educației și elaborarea strategiilor de proiectare a programelor și proiectelor;
- facilitarea schimbului de cunoștințe și instruirea partenerilor operaționali și a altor părți interesate în conținutul și procesele educaționale;
- monitorizarea și evaluarea internă a calității activităților educaționale ale partenerilor operaționali și ale programului de țară;
- reprezentarea PCF în diferite rețele/grupuri de lucru în domeniul educației.
Calificări:
profesionale
- master în Educație sau în domenii conexe cu cel puțin cinci ani de experiență în managementul proiectelor pe o varietate de tipuri de proiecte în educație și dreptul copilului;
- cunoașterea intensă a sistemului educațional al țării, a politicilor și strategiilor;
- experiență vastă în formarea formatorilor în abordarea centrată pe copil și dezvoltarea curriculumului;
- cunoașterea drepturilor copilului, a politicilor de protecție a copilului și a educației interculturale reprezintă un avantaj;
- experiență în coordonarea proiectelor care implică diferiți actori;
- înțelegerea dezvoltării programului cu experiență practică în managementul ciclului de proiect și managementul bazat pe rezultate;
- lucrul în echipă orientat spre rezultate cu abilități analitice foarte bune și atitudine de rezolvare a problemelor;
- fluență în limba națională și limba engleză (vorbită și scrisă).
- cunoștințe foarte bune despre aplicațiile PC Office (Word, Excel, Outlook).
personale
- fiabil, corect și sistematic;
- orientat(ă) pe soluții, independent(ă), angajată, inovatoare și motivată;
- capabilă și dispusă să învețe și să dobândească noi cunoștințe relevante pentru această funcție;
- competențe excelente de comunicare socială și interpersonală și spirit de echipă.
Candidații care întrunesc condițiile vor depune cererea în format PDF prin e-mail, care va conține o scrisoare de motivare în limba engleză (max.1 pagină), un CV actualizat (maximum 3 pagini), două referințe recente, certificate de lucru, copii ale diplomelor și așteptările salariale, până pe 30 aeptembrie 2018, către următoarea persoană de contact:
Isabelle Wippermann, Director Finanțe și Administrație, Email: jobs@pestalozzi.ch. Vă rugăm să precizați în subiectul „Ofițer pe Educație, Moldova”.
Alte detalii despre poziție găsiți aici.
Pentru mai multe informații sau întrebări, vă rugăm să contactați: Natalia Balta, Reprezentant național al Republicii Moldova, Email: n.balta@pestalozzi.ch
Doar candidații selectați care îndeplinesc cerințele de mai sus vor fi contactați.
Interviurile în primul tur vor avea loc la Chișinău începând cu 8 octombrie 2018.
No Comment