N&K Construct: Manager de Oficiu


Echipa N&K se extinde și este în căutare de Manager de Oficiu.

RESPONSABILITĂȚI:

– Elaborarea documentelor de proiect (scrisori, anunțuri, communicate, etc.); – Elaborarea/updatarea fișelor de post a personalului proiectului;

– Participarea la elaborarea planurilor de lucru și rapoartelor privind activitățile realizate ale membrilor echipei de implementare a proiectului;

– Comunicarea cu beneficiarii, partenerii, membrii echipei;

– Colectarea și sistematizarea informației de proiect;

– Participarea la şedinţele cu personalul administrativ, ședințele comune cu coordonatorii de programe şi cu toţi angajaţii organizației;

– Culegerea, clasificarea și păstrarea materialelor informative pentru proiect;

– Participarea în elaborarea planurilor de acțiuni privind realizarea scopurilor proiectului;

– Stabilirea și menținerea contactelor/relațiilor cu donatorii, partenerii;

– Participarea în elaborarea materialelor analitico-informaționale pentru uz intern;

– Participarea la activități externe organizate în ţară şi peste hotare;

– Asigurarea comunicării cu beneficiarii/grupul țintă a proiectului;

– Redactarea rapoartelor narative intermediare și finale pentru a fi prezentate finanțatorului;

– Asigurarea promovării activităților proiectelor în rândurile beneficiarilor și în mass-media;

– Prezentarea periodică președintelui a planurilor de lucru, rapoartelor narative și financiare, alte informații solicitate de acesta.

Abilităţi:

– de comunicare oral, în scris, prin telefon;

– de comunicare cu diferite persoane ca statut, vârstă, naționalitate, cultură, religie, educație etc., manifestând un comportament agreabil;

– lucru cu informația: culegere, stocare, analiză, generalizare;

– de elaborare și redactare a materialelor informative;de a scrie clar, corect;

– de analiză și sinteză; atenție la detalii;

– de organizare a timpului şi a lucrului său propriu.

Atitudini/comportamente:

– orientare spre rezultat;

– responsabilitate, punctualitate;

– atitudine pozitivă și constructivă;

– onestitate, corectitudine;

– loialitate, confidențialitate;

– acuratețe;

– creativitate;

– dorință de a se implica în viața organizației;

– tendință către dezvoltare;

– Experiența anterioara în mediul non-profit si /sau cunoștințe economice/juridice constituie un avantaj.

CERINTE TEHNICE:

– Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;

– Cunoștinte în utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excell, PowerPoint);

– Abilități de folosire a echipamentelor de birou: imprimantă, scanner, video proiector, etc.

BENEFICII:

– Experiență de lucru în domeniul asociativ cu posibilitatea de a fi implicat în proiectele viitoare;

– Instruiri gratuite şi feedback pozitiv;

– Cunoștințe vaste despre sectorul non-profit și drepturile omului;

– Îmbunătățirea competențelor: comunicare, negociere, lucrul în echipă;

– Dezvoltarea capacităţilor de leadership;

– Crearea de conexiuni cu profesionişti din diverse domenii;

– Completarea CV-ului cu experienţă.

 Așteptăm CV dvs la adresa de email: HR@neoconstruct.md

Facebook Comments
comments powered by HyperComments
Previous Cărți și muzică bună în cadrul unui eveniment organizat de elevii Liceului Academiei de Științe
Next Devino voluntar la cel mai energic festival - SUN DĂ-I FEST