Află drumul spre succes al Buzu.md din acest interviu cu fondatoarea lui – Diana Buzu!


Înființarea unui brand nu e muncă ușoară. Ai nevoie de perseverență, ambiție, trebuie să acorzi timp și dedcație, iar puțini sunt cei care sunt gata să ofere atâtea pentru a-și îndeplini visul și să devină persoane de succes. Diana Buzu, în vârstă de doar 21 de ani, a reușit să facă din Buzu.md o afacere înfloritoare cu peste 9200 de urmăritori pe Instagram. Accesorii cu gust și potrivite oricărei femei, Diana este una dintre persoanele ce au demonstrat că atitudinea este totul.

Află chiar de la ea, din acest interviu, cum a reușit să ajungă atât de departe și care este în viziunea ei, cheia spre succes.

1. Cum s-a născut buzu.md? Care a fost inspirația din spatele acestui brand?

Buzu s-a născut prin Octombrie 2019. La început procuram accesorii de pe internet iar ca mai apoi să le vând pe rețele de socializare. Datorită unui training, am fost motivată să încerc ceva mai mult și să-mi transform hobby-ul în afacere. Insirația pentru accesorii o am încă din copilăria, ceea ce a făcut înființarea acestei afaceri o aventură fascinantă.

2. Cum a fost la început de cale? Ați întâlnit dificultăți? Dacă da, cum ați trecut peste ele?

Începutul a fost greu, chiar foarte greu. Nu aveam susținere și nici resurse financiare pentru a mă dezvolta. Am încercat să adun o sumă de bani; pe atunci aveam un job și tot ce câștigam acolo, investeam în Buzu.

Pe lângă problema financiară, nu aveam susținere; auzeam peste tot în jurul meu, “Tu sigur ai nevoie de asta?” sau “Oricum nu vei reuși…”. Dar aveam o dorință și o putere de a trece peste comentarii negative; mă motivau clienții și recenziile lor.

Deasemena, pentru îndrumare, apelam și la cei care aveau deja succes mare în afacerea lor, iar ei mă sfătuiau și mă îndrumau pe ce cale să merg.

3. Care este inspirația din spatele modelelor voastre?

Des primesc această întrebare. Nu ma conduc după tendințele modei, merg după ceea ce îmi place mie și spre mirarea mea, se pare că am gusturi bune.

4. Aveți un moment din istoria Buzu de care vă mândriți cel mai tare?

Momentul de mindrie și care a ridicat Brandul la un nivel înalt a fost atunci cind am participat la expoziția Beauty de la Moldexpo. A fost o etapa importantă și cu succes. Atunci am avut ocazia să fim descoperiți de mai multe persoane; evenimentul Beauty ne-a adus mulți clienți.

5. Cum ați descrie Buzu în 3 cuvinte?

Simplitate, Femenitate, Stil

6. Care ați spune că este cheia spre succes?

Nu aș spune că succesul e definit prin anumite fapte sau cuvinte. Eu mereu spun, “Până nu încerci, nu câștigi”. Dacă nu simți pe pielea ta fiecare mișcare din afacerea ta mai departe nici nu te obosi să continui.

Majoritatea au frica de critică, au teama de a fi judecați și rareori vor să iasă din zona lor de comfort. Business-ul este un risc și nu toți sunt în stare să riște, pentru că este o mare șansă să pierzi totul și mulți nu sunt pregătiți pentru un așa pas mare.

Dar eu îndemn pe toți cei ce au o pasiune și cei care vor să facă o schimbare să nu le fie frică de încercări și să țină capul sus!

Reporter Youth.md: Daniela Panico

Previous Discuție publică: perspectiva demografică a Republicii Moldova pentru anul 2020
Next Promo-LEX invită jurnaliștii și activiștii civici la atelierul de instruire despre moderarea dezbaterilor
Daniela Panico
About the author

Daniela Panico

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *