Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:
HR Manager / Trainer
Compania: Rețea locală de restaurant
RESPONSABILITATI:
– Respectă politica și cultura corporativa din Companie;
– Colectează necesitățile de dezvoltare ale franchizatilor si ideilor de perfectionare a sistemului de instruire;
– Efectuează analiza și sinteza informației;
– Elaborează, organizează programele de instruire (online si offline) ale angajaților partenerilor și asigura un follow-up;
– Elaborează pentru angajații partenerilor formulare de teste pentru evaluarea cunoștințelor;
– Analizează rezultatele în urma evaluării, controleaza corespunderea calificarii personalului si
atribuirea categoriilor ;
– Informează partenerii despre rezultatele evaluării;
– Actualizează materialele didactice elaborate și le adaptează conform necesitaților apărute;
– Este responsabil de sistem de recruting a angajatilor partenerilor. Anchete, portret psihologic a angajatilor partenerilor;
– Înaintează propuneri cu privire la anumite renovări periodice în procesul de instruire;
– Participă intens la modificarea manualelor, perfecționând procesele și normele descrise;
– Participă la recrutarea membrilor din echipă și a persoanelor cheie din echipa Franchizaților
– Planifică, desfășoară, monitorizează si evaluează instruirea inițiala pentru franchizor, asigurînd buna desfășurare a acesteia cu reprezentanții localurilor din Moldova, inclusiv managerii acestora și specialiști (timp, spațiu, content, logistică)
CERINTE:
– Cunoașterea limbilor: română – avansat, rusă – avansat, engleza – avansat;
– Studii superioare, preferabil pedagogice si de psihologie;
– Cunoștințe de baza PC: pachetul Office – avansat, Prezi și Photoshop – prezintă un avantaj;
– Experiență în domeniu cel puțin doi ani;
– Cuno așterea metodelor și a tehnicilor de învățare accelerată și livrare a trainingurilor;
– Cunoașterea tehnicilor: de vânzări, motivare a personalului, consolidare a echipei, comunicare, leadership, dezvoltare managerială, time management etc.;
– Cunoașterea prevederilor Regulamentului intern al companiei;
– Cunoasterea regulilor si principiilor de administrare e-learning platformei
– Aptitudini de comunicare eficientă și soluționare a conflictelor;
– Aptitudini de administrare a audienței;
– Aptitudini de exprimare coerentă și clară a ideilor și a materialelor livrate;
– Aptitudini de oferire a unui feedback constructiv și de asigurare cu un coaching eficient;
– Abilități de analiză și sinteză;
– Abilități de planificare, organizare și coordonare;
– Abilități de menținere a atmosferei pozitive în relațiile de muncă;
– Inteligență emoțională dezvoltată;
– Orientare spre lucrul cu oamenii;
– Comportament etic și diplomatic;
– Spirit de inițiativă, autodezvoltare și automotivare;
– Responsabilitate și punctualitate;
– Capacitatea de a avea putere de decizie și asumare a responsabilităților;
– Orientare spre rezultat;
– Inițiativă și creativitate;
– Flexibilitate, răbdare, atenție la detalii;
– Rezistență la stres.
OFERTA:
– Salariu atractiv;
– Posibilitatea dezvoltării carierei;
– Pachet social complet;
Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: bb30@search4staff.com.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: HRT
Telefon de contact: +373 62 10 12 90
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
No Comment