Misiunea Socială „DIACONIA” anunță concurs pentru ocuparea funcției de office manager


Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
  • Limba română-scris/vorbit fluent;
  • Limba engleză- scris/vorbit fluent;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
  • Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
  • Disponibilitate de muncă full-time;
  • Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:

  • Gestionarea documentelor;
  • Recepționarea apelurilor telefonice;
  • Menținerea corespondenței prin e-mail;
  • Traducerea textelor în limba engleză;
  • Asigurarea traducerii în timpul întâlnirilor cu oficiali vorbitori de limbă engleză;
  • Evidența corespondenței;
  • Întocmirea proceselor verbale;
  • Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md , până la data de 15 septembrie 2017. La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.

Previous Înscrie-te la cursuri de pregătire pentru DELF B2 şi DALF C1 la Alianţa Franceză
Next Participă la un club de discuții și vezi care sunt provocările vârstei
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *