Solidarity Fund PL în Moldova angajează Manager Financiar
Persoana selectată va fi angajată în baza unui contract individual de muncă, cu durată determinată (pe perioada concediului de maternitate a angajatei). Data angajării este flexibilă, în perioada: 20.01.2019 – 15.02.2019. Aceasta va fi responsabilă de a asigura și coordona procesul de management financiar al organizației.
Limbi de lucru: română, rusă, engleză
Implicarea: jumătate de normă / normă deplină
Sarcini și responsabilități:
- realizarea managementului financiar al organizației și a proiectelor organizației în strictă conformitate cu regulile donatorilor și legislația în vigoare;
- menținerea controlului financiar asupra operațiunilor financiare, asigurând aplicarea corectă a tuturor mecanismelor de control intern în conformitate cu regulile, reglementările, procedurile donatorului și legislația în vigoare;
- elaborarea rapoartelor financiare regulate în limba română / engleză / și transmiterea acestora către organizația donatoare;
- verificarea și aprobarea rapoartelor financiare ale beneficiarilor;
- elaborarea și monitorizarea tuturor bugetelor proiectelor;
- asigurarea corectitudinii documentației privind cheltuielile realizate;
- elaborarea modelelor de documente financiare;
- analiza activității economice a organizației în conformitate cu datele contabile pentru elaborarea ulterioară a bugetelor și rapoartelor financiare;
- planificarea financiară și asigurarea realizării eficiente și în termen a resurselor financiare;
- asigurarea faptului că toate achizițiile sunt în conformitate cu politica organizațiilor donatoare și legislația în vigoare;
- efectuarea calculelor și transferurilor legate de impozite, salarii, precum și alte plăți;
- furnizarea de informații contabile exacte directorului, angajaților, auditorilor și altor utilizatori de date contabile.
Competențe și calificări necesare:
- studii superioare în domeniul științelor economice, specialitatea contabilitate / finanțe;
- experiența de muncă în domeniul contabilității cel puțin 5 ani;
- experiență de muncă în domeniul managementului financiar ONG-uri cel puțin 3 ani;
- experiența de lucru cu softul contabil 1C;
- experiența în microcreditare va constitui un avantaj;
- experiență de lucru cu donatori străini (USAID, EU etc.);
- experiență / cunoștințe privind contabilitatea în Transnistria va constitui un avantaj;
- capacitatea de a vorbi și de a scrie fluent în limba româna, limba rusă și în limba engleză;
- cunoașterea limbii poloneze va constitui un avantaj;
- abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- abilități de a lucra independent și în echipă;
- responsabilitate, corectitudine și punctualitate;
- abilități și experiență de utilizare a calculatorului (MS Word, Excel etc).
Procedura de aplicare: persoanele interesate prezintă Dosarul de Angajare care trebuie să conțină:
- CV-ul actualizat;
- O scrisoare de motivare în care se va descrie experiența relevantă, precum și motivația persoanei de a ocupa postul de Manager Financiar.
Dosarul de Angajare va fi expediat prin e-mail la adresa info@centruinfo.org cu mențiunea „Manager Financiar”, până pe 3 decembrie 2018, ora locală 09:00.
Persoana de contact: Alina Florea, Manager Financiar, tel: 061051115.
No Comment