Oficiul central al Acvilei Grup este în căutarea unui Office Manager.
Responsabilităţi:
- recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
- gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
- întocmirea și redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la produsele firmei;
- aprovizionarea oficiului cu birotică și alte necesare;
- gestionarea rezervărilor pentru biletele de avion și cazări la hotel;
- deservirea oaspeților, delegațiilor și conducătorilor la oficiu (apă, ceai, cafea);
Cerinţe faţă de candidaţi:
- persoana responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă;
- cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris;
- cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- abilităţi de coordonare, planificare şi organizare.
Se oferă:
- salariu atractiv;
- pachet social;
- condiții bune de muncă într-un colectiv tânăr cu atmosferă prietenoasă;
- orar de muncă 8:30 la 17:30 de Luni până Vineri.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md cu menționarea postului pentru care participă.
[…] Заинтересовался? Подробности смотри здесь […]