JOB//Fundația Hospice Angelus Moldova angajează Fundraiser

fundația hospice angelus, oferta de angajare

Fundraiserul lucrează cu persoanele individuale, agenţii comerciali, trusturile de caritate, pentru a acumula surse financiare, a majora nivelul conştientizării cu privire la activitatea Fundaţiei, scopurile sale şi obiectivele.

Activităţi principale:

  1. Activităţi de fundraising
  2. Promovare şi PR
  3. Activităţi administrative

Sarcini şi îndatoriri specifice:

  • Fundraising;
  • Identificarea şi contactarea persoanelor individuale, a agenţilor comerciali şi a sponsorilor pentru a obţine donaţii sau sponsorizări;
  • Planificarea, executarea şi monitorizarea evenimentelor de fundraising de caritate cum ar fi concerte, dineuri, etc.;
  • Planificarea şi participarea în fundraisingul comunitar (ziua hospice, standuri, etc.);
  • Organizarea diferitor campanii de colectare de fonduri şi monitorizarea lor;
  • Recrutarea, instruirea şi suportul voluntarilor în fundraising.

Promovare şi PR

  • Identificarea unor căi pentru promovarea carităţii publicului general, media locală, etc.;
  • Stabilirea relaţiilor cu persoanele cheie din domeniul media, şi menţinerea lor;
  • Plasarea permanentă a comunicatelor de presă, organizarea conferinţelor de presă, informatizarea populaţiei în masă.

Activităţi administrative

  • De a menţine, dezvolta şi administra baza de date pentru fundraising;
  • De a elabora rapoarte pe activitatea de fundraising şi donaţii;
  • De a asigura transmiterea scrisorilor de mulţumire tuturor donatorilor şi partenerilor;
  • De a pregăti materialele pentru PR, cum ar fi fluturaşe, broşuri, buletine electronice de ştiri, şi Raportul anual.

Funcţii personale

  • De a reprezenta Fundaţia şi filosofia de activitate a acesteia atît la nivel intern, cît şi extern.

Cerinţe specifice postului

  • Studii:
  • Cunoştinţe: cunoştinţe operare PC, cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză la perfecţie.
  • Aptitudini: Gîndire analitică, aptitudini de calcul, comunicare, planificare şi organizare a operaţiunilor şi activităţilor, iniţiativă, atenţie concentrată şi distributivă, spirit organizatoric, echilibru emoţional, capacitate de a evalua şi a lua decizii, rezistenţă mare la stres.
  • Caracteristici de personalitate: motivare pentru cauza pledată, empatie.

        Permis de conducere categoria B este un mare avantaj

CV și scrisoarea de motivare, recomandări, le trimiți pe adresa: info@hospice.md

Data-limită de depunere a CV-urilor este 28 iunie 2019.

Previous Susține producătorii locali de pomușoare la „Summer Berry Fair”
Next Îmbunătățește-ți campaniile de recrutare participând la Anti-Conferința

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *