Fundația de Binefacere Caritas Moldova angajează Coordonator de proiect în cadrul programului „DARE”.
Obiectivul programului DARE este contribuirea la o dezvoltare liberă și multilaterală a personalității copilului în condițiile când părinții din anumite motive, nu acordă atenție suficientă educației acestuia.
Abrevierea DARE înseamnă: D – Dream (vis), A – Achieve (a obține, a reuși), R – Realize (a realiza, a înțelege), E – Express (a exprima), ceea ce indică modalitățile de realizare cu succes a proiectului prin:
- încurajarea creativității copiilor;
- aprofundarea implicării părinților în procesul de dezvoltare a copiilor;
- implicarea în dezvoltarea copiilor a diverse grupuri ale societății civile;
Scopul general al postului: Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate.
Condițiile contractului: Angajat prin contract cu program normal de muncă (5 zile pe săptămână; de la 8:00 la 17:00)
Sarcinile de bază:
- Asigurarea monitorizării activităților și realizării rezultatelor și obiectivelor în conformitate cu standardele MEAL convenite;
- Elaborarea raportului bi-lunar în timp util și transmiterea acestuia către donator;
- Completarea (lunară) a bazei de date a proiectului;
- Asistarea și facilitarea pregătirii rapoartelor bi-anuale ale programului, a reexaminărilor și a lecțiilor învățate;
- Acordarea de suport în pregătirea buletinului bi-lunar al Programului;
- Susținerea personalul de implementare în gestionarea provocărilor cu care se pot confrunta în timpul derulării activităților;
- Efectuarea de vizite lunare (minimum 2) în toate locațiile proiectului;
- Participarea în schimbul permanent de bune practici și lecții învățate cu ceilalți coordonatori naționali și regionali ai programelor;
- Menținerea unui sistem bun de evidență a rapoartelor și documentelor;
- Controlarea și gestionarea modului în care este utilizat bugetul DARE, conform acordului de cooperare cu donatorul;
- După ce va beneficia de instruire în utilizarea SAPI Finance (un instrument de management al finanțelor utilizat de către donator), coordonatorul se va asigura că departamentul financiar/de control al donatorului va primi actualizări în timp util privind costurile și cheltuielile derulate la nivel local;
- Planificarea și organizarea într-o manieră eficientă a instuirilor, întâlnirilor, deplasărilor la locațiile proiectului, precum și a altor sarcini administrative;
- Realizarea altor activități dispuse de Președintele Fundației de Binefacere Caritas Moldova.
Cerințe specifice:
- studii superioare în domeniul asistenței sociale, pedagogiei sau alte discipline relevante pentru domeniul proiectului;
- experiență de cel puțin trei ani în calitate de manager de proiect, de preferință într-un mediu ONG, inclusiv experiență în acordarea de suport în procesul implementării proiectelor;
- cunoașterea solidă a managementului ciclului de proiect;
- cunoașterea instrumentelor modern de asigurare a calității și de monitorizare;
- familiarizarea cu bazele de date și modalitățile de gestionare a informațiilor relevante pentru acestea;
- abilități de învățare rapidă și flexibilitate în adaptarea la diferite stiluri de lucru și management;
- lucrător autonom, cu o bună capacitate de a-și organiza singur activitatea; excelente abilități de comunicare într-un context multicultural;
- abilitatea de a lucra în cadrul unei echipe;
- disponibilitatea de a călători frecvent;
- cunostințe solide de limba romana si engleză (fluent scris și oral); cunoașterea limbii ruse este un atu;
- înțelegerea și aplicarea responsabilă a obiectivelor, valorilor și principiilor Caritas, inclusiv a abordărilor bazate pe drepturi;
- abilități de lucru la computer (Microsoft Office, PowerPoint, Prezi, internet);
- deținerea permisului de conducere categoria B constituie un avantaj.
În echipa noastră veți beneficia de:
- salariu motivant;
- mediu de lucru dinamic, orientat spre performanta;
- colaborare cu experți/parteneri internaționali;
- posibilități de dezvoltare personală si profesională.
Persoanele interesate vor prezenta/expedia:
- curriculum vitae (CV):
- o scrisoare de intenție (în limba engleză), motivând interesul pentru această poziție;
la adresa electronică secretariat@caritas.md până la 21 iunie 2019 ora 17.00.
Date de contact: 022 293149, secretariat@caritas.md
Durata de implementare a proiectului este de 24 luni (din care 3 luni de probă și 21 luni de coordonare a proiectului DARE 3). Persoana care va fi selectată va trebui să fie dispusă să înceapă activitatea de la 1 iulie 2019.
No Comment