Orașul – Chișinău
Denumirea poziţiei/postului: Manager de Birou
Organizația (angajatorul): Centrul de Informații “GENDERDOC-M”
Tip: Full time
Cerințe:
- bunăvoință și capacitate de a lucra cu oamenii;
- eficiență în îndeplinirea sarcinilor;
- disciplină;
- cunoașterea limbilor română, rusă, engleză;
- cunoașterea programelor Microsoft Office.
Responsabilități:
- să structureze și să organizeze materialele informative ale bibliotecii și videotecii, să monitorizeze păstrarea ordinii;
- să țină evidența cărților și a altor valori materiale ale centrului;
- să țină evidența vizitatorilor / clienților;
- să mențină un catalog electronic al tuturor cărților și filmelor;
- menținerea contului consumabilelor;
- diseminarea informațiilor oferite de centru, bibliotecilor, ONG-urilor, regiunilor etc. (lista de adrese);
- primirea de apeluri telefonice și înregistrarea beneficiarilor pentru consultări;
- să fie responsabil(ă) pentru achiziționarea de bunuri de birou, alimente și alte achiziții conexe pentru nevoile oficiului, după cum este necesar;
- să înregistreze corespondența de intrare și de ieșire a centrului.
Salariu/Beneficii:
- Salariu negociabil;
- Program de muncă de luni până vineri;
- Echipă prietenoasă, profesionistă și experimentată, care respectă principiile egalității și drepturile omului.
Alte informații:
Centrul de Informații “GENDERDOC-M” este o organizație obștească non-guvernamentală, care lucrează în domeniul protecției drepturilor LGBT (lesbiene, homosexuali, bisexuali și transsexuali) din Moldova și asigură respectarea principiului non-discriminării.
Dacă ești interesat de această oportunitate de angajare, expediază-ți CV-ul și scrisoarea de motivare până la data de 8 noiembrie 2017, ora 18:00, la info@gdm.md.
Sursa: civic.md
No Comment