Eveniment gratuit pentru profesori: Cunoaște platforma de învățare OpenLearning


Eveniment gratuit pentru profesori

Eveniment gratuit pentru profesori: „Cum construim o lecție pe o platformă de învățare online?”.

OpenLearning este platforma care găzduiește cursurile online pentru Fundatia Noi Orizonturi din 2016. Însă succesul său a fost dovedit în această primăvară când peste 1800 de profesori și elevi au învățat în online despre Obiectivele de Dezvoltare Durabilă.

Simplă și eficientă, platforma transformă un curs într-o experiență de învățare, le permite participanților să se conecteze cu alți oameni pasionați de subiect și prin multe elemente de gamificare să rămână motivați. În spatele unui astfel de curs se află atât tehnologie de ultimă oră cât și înțelegerea teoriilor învățării.

Învață și tu cum să gândești, creezi, facilitezi și evaluezi folosind platforma de învățare online OpenLearning.

Cum te înscrii la eveniment:

Înscrie-te la atelierul: Cum construim o lecție pe o platformă de învățare online? Atelierul are loc online, miercuri, 8 iulie, ora 16.00. Acest eveniment gratuit pentru profesori, va fi facilitat de Sorana Pogacean, coordonatorul programelor de formare ale Fundației Noi Orizonturi atât în offline, cât și în online.

Evenimentul este gratuit, iar înscrierile se fac aici. Odată cu completarea formularului de înscriere, veți primi linkul de ZOOM pentru conectarea în cadrul evenimentului online.

Despre organizator:

Fundatia Noi Orizonturi are un istoric de 20 ani în educația pentru transformare, oferind programe de dezvoltare personală și de construire de abilități de viață care au ajuns la peste 40.000 de copiii și tineri.

Descoperă mai multe oportunități pentru tineri, alături de echipa youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous #Hashtag-ul - act de binefacere în lumea business-ului digital
Next Apel de propuneri: „Promovarea egalității de gen în raioanele Cahul și Ungheni”
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply