Despre companie: Compania specializată în oferirea de servicii Business-to-Business opereaza de 10 ani în România și are peste 600 de angajați în Polonia, Bulgaria, România și Republica Moldova. Aceasta se află în căutarea unui specialist Payroll Team Leader, vorbitor de limba franceză la nivel conversațional.
Cerințe:
- Cunoștințe de limba franceză la nivel mediu (minim B2)
- Cunoștinte de utilizare pachet MS Office (în special Excel)
- Disponibilitate de deplasare pentru training în București
- Experiența în salarizare 1-3 ani
- Capacitate de sinteză și spirit analitic
Responsabilități:
- Conducerea departamentului de salarizare
- Oferirea consultanței B2B clientului
- Gestionarea echipei deja formate în domeniu
- Organizarea proceselor payroll
- Oferirea serviciilor de business
Oferim:
- Salariu atractiv
- Colectiv energic și dornic de noi realizări
- Pachet social complet
- Instruire în domeniu la București (compania asigură transport, cazare, alte cheltuieli)
- Sediul central se află în Chișinău, strada Sciusev.
Dacă dorești să aplici, expediază CV-ul la hr@mantis.md
sau telefonează la 060044320 (Alina)
No Comment