Centrul de Drept al Femeilor anunță concurs pentru poziția de asistent(ă) financiar(ă)


US Individual income tax return. Accountant working with US tax forms

Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor”(în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova.

Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.

Obiectiv

Reieșind din situația actuală privind criza refugiaților din Ucraina, Centrul de Drept al Femeilor a lansat inițiativa de suport și asistență pentru refugiații/solicitanții de azil în Republica Moldova, astfel fiind necesar suportul unui specialist în gestionarea financiară și anume selectarea unui Asistent/ă financiar/ă.

Responsabilități

  1. Oferirea suportului Partenerilor de implementare a granturilor, sub aspect financiar și contabil;
  2. Verificarea rapoartelor financiare ale Partenerilor de implementare;
  3. Asigurarea faptului că toate cheltuielile pe proiect și achizițiile sunt realizate în conformitate cu politica organizațiilor donatoare și legislația în vigoare;
  4. Contribuirea la conceptualizarea proceselor și elaborarea noilor instrumente financiare în domeniile de implicare ale organizației;
  5. Monitorizarea proceselor și inițierea activităților necesare pentru atingerea obiectivelor organizației din domeniul instrumentelor financiare;
  6. Dezvoltarea capacităților Partenerilor de implementare în domeniul implementării financiare a granturilor;
  7. Participarea în elaborarea și realizarea măsurilor îndreptate spre respectarea disciplinei financiare și utilizarea rațională a resurselor;
  8. Pregătirea rapoartelor financiare necesare managementului organizației;
  9. Realizarea activității privind formarea, actualizarea şi păstrarea bazei de date a documentelor lucrative şi respectarea regulilor de utilizare a bazei de date interne;
  10. Colectarea informației despre progresul activităților și participarea la activitatea de raportare intermediară și finală pe Proiect;
  11. Alte activități operaționale și management financiar/organizațional.

Cerințe față de aplicanți

  • Studii superioare (contabilitate/finanțe/economie/drept);
  • Experiență de lucru în domeniul financiar/contabil constituie un avantaj;
  • Experiența anterioară de lucru în activități/proiecte finațate de donatori străini destinate suportului și asistenței umanitare, inclusiv pentru refugiați va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea legislației în domeniul contabilității și fiscalității;
  • Cunoaşterea limbilor rusă și engleză constituie un avantaj;
  • Abilități excelente de interacțiune și comunicare, abilități de a lucra independent și în echipă;
  • Spirit de inițiativă, orientare spre soluții, responsabilitate și tendință de dezvoltare.
  • Capacităţi de organizare a timpului, lucru în echipă, de comunicare eficientă verbală şi în scris, de colectare, analiză și formulare a concluziilor, de raportare, management şi leadership, de prioritizare și realizare a mai multor activități simultan, de lucru într-un mediu multicultural, multietnic cu persoane din diferite medii naționale, culturale și pături sociale

Dosarul de aplicare va include

  • CV-ul;
  • Scrisoare de intenție, care să includă descrierea experienței relevante, precum și motivația candidatului/tei, cu indicarea a 2 persoane de referință.

Aspecte organizaționale

Asistentul/a finaciar/ă va lucra în bază de contract individual de muncă, cu o implicare de 100% în perioada iunie – decembrie 2022.

Condiții de muncă

Orar zilnic de muncă – 8 ore pe zi, cu program de la 09:00 – 18:00 la sediul CDF, de luni până vineri.

Procedura de aplicare

Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 20 mai 2022, ora 24.00.

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs asistent/ă financiar/ă” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.

Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Informații suplimentare le puteți solicita prin email: concurs@cdf.md

NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dezabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.

Descoperă mai multe articole pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Tech Coffee: Eveniment pentru locuitorii din Cahul
Next O poezie pe zi // „Am căutat” de Nicolae Labiş
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

three × 2 =