APSCF angajează Consultant în comunicare


Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) angajează Consultant în comunicare (contract prestări servcicii).

Roluri şi responsabilităţi de bază:

  • Persoană de legătură cu reprezentanții mass media locali și internaționali;
  • Persoană de contact cu prestatorii de servicii de advertising și media;
  • Reprezentant al APSCF la delegarea expresă de către Secretarul General și Președintele APSCF;
  • Alte roluri şi responsabilităţi la delegarea Secretarului General și Președintele APSCF.

Scopul funcţiei:
Promovarea imaginii APSCF

Despre APSCF:
Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei este o rețea de 62 de organizații neguvernamentale de pe întreg teritoriul Republicii Moldova, inclusiv din regiunea transnistreană, care acționează pentru crearea unui cadru coerent și funcțional de dezvoltare a factorilor de decizie, a mecanismelor și practicilor de implementare, asigurând respectarea și protecția reală a copilului și familiei. Pentru mai multe informații accesați aici.

Responsabilităţi:

  • Gestionarea paginii web și a conturilor de pe rețelele de socializare, inclusiv elaborarea, redactarea și editarea computerizată și plasarea materialelor/ informațiilor în limbile română și engleză;
  • Organizarea conferințelor de presă, a cluburilor de presă (la nivel local), a altor evenimente publice și/ sau participarea pro-activă la evenimente publice organizate de parteneri/ donatori/ etc.;
  • Furnizarea de știri presei, inclusiv video, audio, foto sau text despre APSCF și elaborarea de răspunsuri la întrebările presei precum și conceperea discursurilor, comunicatelor de presă, a declarațiilor, invitațiilor, luărilor de poziție pentru APSCF;
  • Elaborarea și implementarea campaniilor publicitare, strategiilor de imagine și promovare (elaborarea sloganurilor și textelor, articolelor publicitare despre activitatea APSCF, stabilirea graficii materialelor destinate publicării, coordonarea distribuirii materialelor de publicitate);
  • Cooperare cu mass-media (națională și locală) activă pe domeniile de interes ale APSCF;
  • Monitorizarea presei și preluarea materialelor pe conturile de socializare ale APSCF sau elaborarea de răspunsuri argumentate relative unor poziții pe domenii de interes ale Asociației;
  • Organizarea procesului de achiziționare de spațiu de reclamă radio/TV, în presa scrisă, mediere cu diverse publicații, încheiere de contracte;
  • Arhivarea documentelor relative postului și elaborarea rapoartelor de vizibiliatate lunare;
  • Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea Proiectelor, precum și planificarea și organizarea activităților relative postului.

Formare, abilități și calități personale:

  • Studii superioare în domeniul comunicării, jurnalism, social și /sau altele relevante;
  • Formare în drepturile copilului, mediul asociativ, gestionare pagini web, etc. va constitui un avantaj;
  • Minimum 2 ani de experienţă profesională în domeniul comunicării, relațiilor cu publicul, promovării imaginii organizaționale;
  • Experiență de gestionare a paginilor web și conturilor de comunicare pe rețele sociale;
  • Cunoaşterea bună a limbilor româna, rusă și engleză este obligatorie (vorbire şi scriere).
  • Capacități dezvoltate de analiză și management al informațiilor, de elaborare, inclusiv redactare a informațiilor (articole, știri, comunicate, etc.);
  • Capacităţi de gestionare a proiectelor de comunicare/ imagine;
  • Abilități de a opera cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, etc.).
  • Sensibilitate la problemele copiilor şi familiilor vulnerabile;
  • Experiența de lucru în sectorul asociativ constituie un avantaj.
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă;
  • Comunicare eficientă şi capacităţi de muncă în reţea;
  • Angajament pentru muncă flexibilă în timp (orientare spre realizarea obiectivelor);
  • Rezistenţă în condiţii de activitate intensă şi situaţii de stres;
  • Disponibilitate pentru deplasări în teren (în afara or. Chișinău).

Evaluarea dosarelor se va efectua în 2 etape: la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele și condițiile stipulate în termenii de referință. Cea de-a doua etapă va consta în intervievarea persoanelor pre-selectate. Pentru a II-a etapă vor fi contactate doar persoanele pre-selectate.

Comunicatorul raportează Secretarului General APSCF și colaborează cu alți membri ai Secretariatului APSCF.

Perioada de angajare – până la sfârșitul anului 2022, cu posibilitate de prelungire.

Serviciile vor fi prestate în baza necesităților APSCF, cu un orar de muncă flexibil, orientat spre atingerea obiectivelor. (Achitarea se va face în baza actului de primire-predare a serviciilor.)

Termenul limită pentru aplicare: 15 mai 2022.

Dosarul va fi expediat la e-mail: ipopusoi@aliantacf.md, cu subiectul „Consultant comunicare APSCF” și va include:

  • CV-ul actualizat;
  • Scrisoarea de motivare cu indicarea a 2 persoane de referință.

Pentru concretizări, puteți scrie la adresa de e-mail ipopusoi@aliantacf.md.

Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Job: Expert/ă pentru pentru elaborarea raportului de evaluare a necesităților antreprenoriale ale tinerilor
Next Descoperă faimoasele obiective turistice din Paris
Ecaterina Braguță
About the author

Ecaterina Braguță

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

five × three =