Job // Asociația Obștească HOMECARE anunță selectarea unui expert/tă pentru evaluarea financiară a organizației și dezvoltarea conceptului pentru o activitate generatoare de venit.
Obiectivul sarcinii:
Evaluarea financiară a organizației și dezvoltarea conceptului pentru o activitate generatoare de venit pentru Centrul Teoretic-Practic Estera.
Perioada: 1 august – 15 septembrie 2020
Termenul limită pentru aplicare: 17 iulie 2020
Responsabilități:
- Elaborarea Raportului de Evaluare situației financiare a AOHC.
- Elaborarea Documentului de Analiza privind structura financiară a serviciilor oferite de Centrul Teoretic-Practic Estera, care va include și o segmentare financiară detaliată a cheltuielilor și veniturilor.
- Dezvoltarea și prezentarea Planului financiar optimizat pentru următorii 3 ani. Scopul planului este de a determina modul în care costurile pot fi optimizate și modul de diversificare a veniturilor.
- Dezvoltarea și prezentarea Conceptului unei activități generatoare de venituri pentru AO Homecare, respectiv Centrul Estera.
- Livrarea unei sesiuni de training ( 3 zile) în domeniul elaborării cererilor de finanțare pentru echipa AOHC, care va include cartografierea donatorilor,cerințe specifice ale donatorilor ( de exemplu Comisia Europeană, USAID, etc).
Limba de lucru: Limba română
Cerinţe faţă de expert:
- Expertul contractat trebuie să răspundă următoarelor calificări:
- Studii în domenii relevante: Economie/ Finanţe/ Drept/Asistență Socială/Științe Medicale sau domenii conexe;
- Experienţă de minimum 3 ani în domeniile în unul dintre domeniile menționate mai sus/ domenii conexe;
- Cunoaşterea sectorului ONG din Republica Moldova şi a procesului de gestionare a finanțelor în acest sector;
- Abilităţi analitice, gîndire critică, utilizarea metodelor calitative şi cantitative de cercetare;
- Experiență în elaborarea și scrierea studiilor analitice.
Aspecte organizaționale:
Expertul/ta va lucra sub supravegherea directă a coordonatorului de proiect. La fiecare etapă, livrabilele vor fi expediate pe poșta electronică pentru consultare și aprobare.
Dosarul de aplicare:
- Curriculum Vitae, cu includerea a 3 persoane de referință, specificând numărul de telefon și e-mailul acestora;
- Scrisoarea de motivare (explicarea modului în care solicitantul/solicitanta răspunde la cerințele de calificare);
- Propunerea tehnică, care va include descrierea unei viziuni scurte asupra realizării sarcinilor și a instrumentelor utilizate (ex: focus grup individual pentru interviu, evaluare, cercetări de birou, etc.).
- Propunerea financiară, inclusiv onorariul propus (sumă totală și onorariul zilnic în lei moldovenești brut inclusiv toate taxele).
Dosarele vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:
- Experiența și expertiza;
- Corespunderea Metodologiei analizei (inclusiv descrierea unei viziuni scurte asupra realizării sarcinilor) cu cerințele specificate în Termenii de Referință;
- Bugetul propus.
Instrucțiuni de depunere a dosarului:
Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă de e-mail: ao.homecare@gmail.com până la data de 17 iulie 2020 (ora 24.00), indicând următoarea referință „Expert evaluare financiarăorganizaționlă și dezvoltarea conceptului pentru o activitate generatoare de venit”.
Contact pentru informații suplimentare: Tamara Adașan , tel: +373 60204442
Doar candidații preselectați vor fi contactați.
Descoperă mai multe oportunități pentru tineri, alături de echipa youth.md!
No Comment