Poziția disponibilă: Office Manager/Șofer
Locație: Chișinău, Moldova. Deplasările au loc pe teritoriul Republicii Moldova.
Responsabilități:
- administrarea eficientă a biroului, inclusiv gestionarea corespondenței și menținerea unui mediu de lucru ordonat și plăcut;
- asigurarea logistică pentru întâlniri și evenimente;
- gestionarea rutelor și transportului pentru personalul organizației;
- îndeplinirea sarcinilor administrative, precum gestionarea documentelor și a fișierelor și asistența în activitățile de raportare;
- asigurarea bunei funcționări a echipamentelor de birou și gestionarea stocului de birou și a altor necesități;
- asigurarea respectării tuturor regulamentelor și procedurilor de siguranță.
Cerințe:
- experiență anterioară într-o poziție similară sau relevanță în administrarea biroului și/sau conducerea vehiculelor ar fi binevenită;
- experiență de lucru cu organizații necomerciale (cunoștințe despre specificul acestora), la fel, ar fi binevenită;
- abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română/rusă/engleză;
- capacitatea de a lucra eficient în termen restrâns și de a prioritiza sarcinile;
- permis de conducere categoria B valid și experiență de conducere sigură și fiabilă.
- abilități organizatorice excelente și atenție la detalii.
- disponibilitatea de a lucra într-un program part-time, cu anumită flexibilitate.
- atitudine proactivă și capacitatea de a lucra independent sau în echipă.
Persoanele interesate trebuie să transmită un dosar, care să conțină:
- CV-ul;
- Scrisoare de intenție;
- Listă cu 3 persoane de referință;
- Oferta financiară.
Dosarul de participare va fi transmis până în data de 25 martie.2024, prin e-mail la adresa: cir.probono@gmail.com cu mențiunea „Office manager/șofer”.
No Comment