Ai un proiect media? Vino la un eveniment și află cum îl monetizezi


proiect media monetizare artcor

Ai un proiect media, dar acesta nu îți aduce venit? Vino la un eveniment despre „Cum să găsești bani pentru proiectul tău creativ?” împreună cu Maria Fronoschuk, din Ucraina. Vei învăța lucruri noi, pe care le vei putea aplica în practică!

Cel mai frecvent motiv pentru închiderea unui proiect media și aproape a oricărui alt proiect este lipsa de bani. La urma urmei, banii au un obicei prost – să se termine.

Astăzi, mass-media din întreaga lume caută noi modalități de monetizare. Sistemele vechi care au funcționat mult timp nu s-au putut adapta la schimbarea rapidă a mediului informațional. Iar noile abordări nu au devenit încă practici de încredere. O situație deja dificilă este agravată de faptul că astăzi se creează o cantitate nebună de conținut, iar fiecare dintre unitățile sale luptă pentru atenția publicului.

Acesta este motivul pentru care abordarea produsului de creare a valorii ca răspuns la nevoile clienților este acum atât de importantă în procesul de monetizare a mass-media. Editorii trebuie să caute opțiuni noi și inovatoare și modele de afaceri diversificate.

La întâlnire se va vorbi despre:

  • Abordări diferite în ceea ce privește monetizarea mass-media, avantajele și dezavantajele acestora;
  • Noi practici creative și non-standard;
  • Importanța colaborării cu părțile interesate;
  • Valoarea produsului și conceptul de locuri de muncă de făcut.

Despre vorbitor:

Maria Fronoschuk, Manager media. Co-fondator și CEO al revistei Platforma și al laboratorului de creație Platformagic, Ucraina. Ambele proiecte sunt independente și profitabile datorită unui model de afaceri diversificat. Echipa este specializată în abordări creative și experimente în comunicare, precum și colaborări cu companii internaționale de utilitate socială Organizația Mondială a Sănătății, UNICEF, Delegația UE și altele. Maria lucrează ca formator la Deutsche Welle Akademie și a absolvit programul de conducere la Stockholm Resilience Center.

Evenimentul va avea loc pe 28 februarie 2020, ora 18:00 – 20:00, la Artcor.

Eveniment realizat în cadrul “New Media Incubator”, proiect lansat de Fundatia Soros-Moldova și implementat de Influencers Hub Moldova
Parteneri: Digital Communication NetworkArtcor.

Descoperă mai multe oportunități, urmărind pagina noastră youth.md!

Previous Tinerii din Cahul care planifică să își deschidă o afacere pot beneficia de o instruire în domeniu
Next Studenții anul întâi, de la USM, pot beneficia de o bursă în Belgia
Cebanu Marina
About the author

Cebanu Marina

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *