Află care sunt cele mai populare hashtag-uri și cum să le faci să „lucreze“ în favoarea ta


Știai că o postare pe Instagram care are cel puțin un hashtag va avea cu 12,6% mai mult engagement decât o postare care nu are hashtag-uri? E o informație minoră, care spune multe despre puterea acestor hashtag-uri. Ele îți pot mări audiența și pot atrage mai mulți followeri. Utilizatorii noi încă nu sunt la curent, însă există o cultură întreagă a hashtag-urilor și a semnificației lor. 

Echipa Youth vă propune câteva sfaturi pentru a vă spori popularitatea în doar 4 pași.

1. Găsește cele mai populare hashtag-uri de pe Instagram

Pentru a-ți forma propria strategie trebuie să începi cu începutul: Găsirea celor mai populare hashtag-uri. În bara de căutare de pe Instagram poți tasta semnul # și o literă. Cele mai populare hashtag-uri vor fi sugerate; arătând, de asemenea de câte ori a fost utilizat hashtag-ul respectiv.

Acestea sunt câteva dintre hashtag-urile cele mai populare din 2020:

  • #love – este utilizat pentru a exprima iubirea față de persoana din fotografia postată sau pentru a transmite iubire follower-ilor.
  • #instagood – este utilizat pentru a exprima afecțiunea față de fotografia făcută și rețeaua de socializare Instagram.
  • #photooftheday – semnifică atitudinea persoanei față de fotografia pe care a postat-o. Acest hashtag este utilizat atunci când fotografia postată are o semnificație aparte pentru proprietar și el o consideră ‚,fotografia zilei’’.
  • #fashion – acest hashtag este utilizat pentru a accentua că fotografia/lucrul fotografiat este la modă.
  • #beautiful  – este utilizat pentru a indica că persoana/obiectul fotografiat este frumos.
  • #happy – se folosește când starea sufletească a persoanei fotografiate este una bună.
  • #cute – o persoană utilizează acest hashtag dacă consideră că fotografia postată este drăguță.
  • #tbt – este utilizat în zilele de joi în care se postează o amintire.

2. Ai grijă ce și cât postezi

Este posibil ca să utilizezi, din greșeală, hashtag-uri care nu au nici-o legătură cu fotografia ta. Când combini două cuvinte diferite, poți crea un nou hashtag, însă verifică-l înainte; găsește postările ce îl includ, deoarece, fără să vrei, poți face trimitere la o campanie. 

Pentru a nu fi raportat drept comportament de tip spam, hashtag-urile trebuie “filtrate”. În prezent este posibilă urmărirea hashtag-urilor. Dacă postezi o poză cu un trandafir și folosești #cactus, vei supăra oamenii ce urmăresc acest hashtag și e posibil să te raporteze. 

Deasemenea, deși sunt permise 30 de hashtag-uri, nu înseamnă că cu cât mai multe scrii, cu atât mai multe like-uri și urmăritori vei avea. Mai multe studii spun că 5-9 hashtag-uri au parte de cel mai mare engagement. 

3. Ascunde hashtag-urile

Se recomandă să pui hashtag-urile în titlul postării, nu în comentarii. Totuși, nu este estetic să ți se înceapă postarea cu o listă de diezuri. Deaceea scrie titlul postării apoi tastează enter și punct de 3-4 ori și scrie lista de hashtag-uri. Astfel ele vor fi ascunse.

4. Experimentează

Poți folosi emoji-uri în hashtag-urile tale. Emoji-urile vor atrage privirile și îți vor face postarea mai captivantă. Deasemenea, poți folosi hashtag-uri ale zilelor săptămânii (joi: #thursday #throwbackthursday #tbt)

Echipa Youth vă dorește cât mai multe like-uri și cât mai mulți urmăritori! Nu uitați să ne urmăriți pe Facebook și Instagram pentru mai multe informații utile.

Reporter Youth.md: Afina Ivanov

Previous Dezvoltă-ți noi abilități cu Mensa Games „IQuack și suita lui de jocuri educaționale”
Next Nu ai idee la ce să te uiți? Noi îți sugerăm câteva seriale populare
Daniela Panico
About the author

Daniela Panico

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *