Nici o problemă în lume nu poate opri moda în loc, astfel, după lunga pauză cauzată de carantina globală, în 2021 Săptămâna Modei se întoarce. Cele mai cunoscute branduri din lume s-au adunat din nou în capitalele modei, pentru a demonstra cum va arăta următorul an vestimentar. Iar aici, vrem să vă propunem cele mai bune look-uri din fiecare show, New York, Paris și Milano, după părerea criticilor și designerilor mondiali.
Milano
Majoritatea designerilor s-au stabilit pe clasica alb-negru, ocazional contrastând cu culori neon sau printuri aprinse, aducând un iz din anii 90, însă, desigur, fiecare brand în modul său unic.
- Bottega Veneta
- Versace
- Dolce & Gabbana
- Salvadore Ferragamo
New York
Săptămâna modei din New York are mereu o nuanță de back-to-school, însă acum, după tot timpul pierdut, nimeni nu știa la ce să se aștepte.
- Zimmermann
Brandul a decis să exploreze dualitatea dintre putere și fragilitate, inspirându-se din arta dansului, și în special, baletului.
- Oscar de la Renta
Designerii s-au inspirat dintr-o combinație a anilor 20 cu anii 70, colaborând cu multe personalități media și arta lor, pentru a da o notă unică ținutelor, cu motive florale, fuste neobișnuite și stiluri tipice muzicii pop.
- Tom Ford
Ford a decis să aducă în această perioadă întunecată culori cât mai aprinse, țesături, accesorii, tot țipător și cu o nuanță nostalgică spre vedetele anilor 90.
- Moschino
Brandul, împreună cu toate celebritățile care l-au prezentat, a fost de data aceasta plin de anii 60, cu culori pastelate, jachete de seară, fuste mini și bustiere.
Paris
Ca și întotdeauna, Parisul închide luna modei, însă mulți ar putea spune că am lăsat ce e mai bun pentru sfârșit.
- Alexander McQueen
Inspirația designerilor creativi de aici s-a bazat pe vreme, timp, cer, anotimpuri, și cât de incontrolabilă e natura, făcând modelele să arate ca adevărate furtuni imposibil de oprit.
- Chanel
O colecție sexy, cu un vibe atletic, amintind de o escapadă glamuroasă.
- Giambattista Valli
Moda poate fi ușoară, simplă, clasică…sau nu! Brandul a arătat clar cum arată șocul pe podium.
- Givenchy
Încă un brand care iubește apogeul, experimentele radicale, și, după propria descriere, a explorat tensiunea dintre extravaganță și disciplină.
Și aici urmează aplauzele pentru toți iubitorii de modă. Sper că am reușit să vă redăm în linii generale ideea următorului an vestimentar, și ați apreciat după propriul gust trendurile prezentate.
Pentru mai multe articole, accesați paginile noastre de Facebook și Instagram.
Reporter Youth.md: Cristina Pascal
No Comment