Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Specialist Achizitii
Cerinte:
- Studii universitare – economice/comerciale/ tehnice;
- Experienta in domeniul achizitiilor de minim 3 ani (in companii internationale constituie un avantaj);
- Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza la un nivel avansat;
- Utilizator confident de PC
- Abilitati de negociere;
- Abilitati de comunicare si influenta;
- Abilitati de gestionare eficienta a timpului de munca/ respectarea termenelor-limita de raportare/executare a sarcinilor si responsabilitatilor.
- Apt sa lucreze in mod individual si sa asigure o colaborare buna cu furnizorii (clientii).
- Deschidere la un program flexibil de lucru;
- Disponibilitate de a locui la Nordul Moldovei.
Responsabilitati:
- Elaborarea documentelor de achizitii (cereri de oferta, comenzi, contracte) in conformitate cu cerintele legale/standardele implementate.
- Urmarirea si respectarea termenelor de realizare a contractelor/comenzilor de achizitii.
- Colaborarea cu serviciile colaterale despre necesitatea efectuarii platilor si receptionarii bunurilor contractate de la furnizori.
- Evaluarea si selectarea furnizorilor in baza preturilor, calitatii produselor oferite, a termenelor si conditiilor de livrare / plata.
- Rezolvarea reclamatiilor sau neclaritatilor aparaute in relatii cu furnizorii.
Beneficii:
- Mediu de lucru placut.
- Salariu si pachet de beneficii atractiv.
Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR80@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “ACZR2”
No Comment