Misiunea Socială „DIACONIA” anunță concurs pentru ocuparea funcției de office manager


Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
  • Limba română-scris/vorbit fluent;
  • Limba engleză- scris/vorbit fluent;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
  • Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
  • Disponibilitate de muncă full-time;
  • Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:

  • Gestionarea documentelor;
  • Recepționarea apelurilor telefonice;
  • Menținerea corespondenței prin e-mail;
  • Traducerea textelor în limba engleză;
  • Asigurarea traducerii în timpul întâlnirilor cu oficiali vorbitori de limbă engleză;
  • Evidența corespondenței;
  • Întocmirea proceselor verbale;
  • Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md , până la data de 15 septembrie 2017. La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.

Facebook Comments
comments powered by HyperComments
Previous Înscrie-te la cursuri de pregătire pentru DELF B2 şi DALF C1 la Alianţa Franceză
Next Participă la un club de discuții și vezi care sunt provocările vârstei