Vezi acum ce schimbări a adus pandemia în domeniul tehnologiilor informaționale!


Pandemia actuală a adus nenumărate schimbări în societatea noastră, inclusiv în domeniile de muncă, printre acestea numărându-se și domeniul tehnologiilor informaționale. Astfel ținând cont că tehnologia digitală este o componentă necesară a dezvoltării umanității, am decis să vă prezentăm câteva evoluții ale acesteia pe parcursul ultimelor luni!

Robot Delivery 

Pe parcursul pandemiei DoorDash a început să folosească roboți de livrare a alimentelor pentru persoanele aflate în carantină. În timp ce face livrarea, compartimentul robotului este blocat; astfel încât nimeni să nu poată fura alimentele, acesta permițându-i să transporte până la 10 kilograme de mâncare. Când robotul de serviciu ajunge la destinație, DoorDash trimite un mesaj text cu un link. Destinatarul face clic pe link pentru a debloca robotul de livrare a alimentelor. Micul robot de serviciu are camere încorporate în jurul său, oferind robotului o vizualizare de 360 de grade. Robotul poate chiar depăși o varietate de obstacole pentru a-și face livrările. Poate urca borduri ridicându-și roțile una câte una până când se îndreaptă spre trotuar. De asemenea, poate evita coliziunile cu oamenii și naviga în jurul obstacolelor. 

Ghidurile online pentru profesori 

Ghidul de predare a lecțiilor online pentru profesori este o serie de lecții ce țin de îmbunătățirea calității studiilor online predestinate cadrului didactic; ce întâmpină anumite dificultăți în școala de la distanță. Astfel de ghiduri vă vor învăța cum să construiți o comunitate online puternică prin implicare și interacțiune; echilibrând învățarea online cu învățarea offline și asincronă. În acest mod veți construi un mediu eficient, cât și sigur pentru elevii ce studiază de acasă; selectând și proiectând diferite abordări ce vizează atragerea studenților la școala online. 

Aplicațiile ce identifică încălcarea regulilor Covid

Pe măsură ce pandemia Covid-19 se dezlănțuie, tehnologii de pretutindeni s-au grăbit să construiască aplicații, servicii și sisteme pentru urmărirea contactelor: identificarea și notificarea tuturor celor care intră în contact cu un operator de transport. Unele sunt ușoare și temporare, în timp ce altele sunt omniprezente și invazive: sistemul Chinei, de exemplu, captează date, inclusiv identitatea cetățenilor, locația și chiar istoricul plăților online, astfel încât poliția locală să poată urmări cei care încalcă regulile de izolare.

Telemedicina

În aceste vremuri fără precedent, echipele medicale sunt nevoite să acorde prioritate pacienților și să ofere îngrijire. Acestea trebuie să identifice persoanele cu COVID-19 – atât cele care prezintă simptome, cât și cele care sunt asimptomatice – astfel încât să poată preveni în mod adecvat răspândirea în continuare a virusului. Împreună cu Salesforce, a fost proiectat un accelerator pentru a sprijini administrarea de la distanță, de izolare și gestionarea pacienților – numit ConvergeHEALTH Connect for Crisis Response. Această nouă ofertă de răspuns la pandemie a fost construită folosind Salesforce Health Cloud și include un instrument de triaj inovator bazat pe AI și tehnologie de predicție clinică de către Diagnostic Robotics, găzduit pe Google Cloud.

Reporter Youth.md: Rusu Andriana

Descoperă mai multe oportunități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Află cum să îți gestionezi banii după regula 50/30/20
Next Mobilitate academică pe termen scurt în Lituania
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

six − 5 =